2019-09-05, 19:10
Bannlyst
Hur går de för Johan Mattisson?
Kommer i håg på rättegången för ca 10 år sedan när hans brud var med nere och blev guidad av Robin Bergk ( Stockholm). Helvete vad pinsamt. Nu är e den ene död och den andra flyttade tillbaka till bergen.
Sebastian Bergström. Du är skyldig mig en öl
Citera
2019-09-07, 18:17
Medlem
Sysslar Bandidos med kontraktsmord? I såna fall hur kommer man i kontakt och fixar den saken?

Endast en tanke och inget som ska genomföras i verkligheten.
Citera
2019-09-07, 18:39
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psercho
Sysslar Bandidos med kontraktsmord? I såna fall hur kommer man i kontakt och fixar den saken?

Öh jo du har ju planer på att mörda din pappa, eventuellt via att leja någon annan. Du startade nyss en egen tråd om det
Citera
2019-09-07, 19:46
Medlem
Citat:

Nu trollar du väl ändå med oss? Eller jobbar du hårt för att åka fast innan det över huvud taget skett?
Citera
2019-09-08, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Öh jo du har ju planer på att mörda din pappa, eventuellt via att leja någon annan. Du startade nyss en egen tråd om det

Hypotetiskt sett, vad kostar en sådan sak i dagens samhälle? Jag tänker att i priset ska "jobbet" ingå och dessutom att personen fraktas bort och grävs ned någonstans långt ute i skogen.
Citera
2019-09-08, 12:07
Medlem
Citat:
Hypotetiskt sett, vad kostar en sådan sak i dagens samhälle? Jag tänker att i priset ska "jobbet" ingå och dessutom att personen fraktas bort och grävs ned någonstans långt ute i skogen.

Beror på vilken avdelning du tänker anlita,
Nere i Skåne så gick det inte så bra när dom skulle klippa en i en rivaliserande klubb.

Uppåt där.har dom mer koll på att använda vapen.

Anlita baltfolket istället.
Citera
2019-09-08, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TumbaX
Beror på vilken avdelning du tänker anlita,
Nere i Skåne så gick det inte så bra när dom skulle klippa en i en rivaliserande klubb.

Uppåt där.har dom mer koll på att använda vapen.

Anlita baltfolket istället.

Det handlar om en vanlig svenne så inget svårt jobb direkt. Varför balter? Mer kunskap, billigare?
Citera
2019-09-09, 21:26
Medlem
Addhocs avatar
Citat:

Har ingen aning om exakt summa men en adekvat gissning är att du inte har ekonomi för det.
Sen har du antagligen inte råd utifrån andra perspektiv såsom att åka dit för anstiftan tex.
Det blir ju ekonomiska följder även av det.
Senast redigerad av Addhoc 2019-09-09 kl. 21:26. Anledning: Felstavning
Citera
2019-09-10, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Har ingen aning om exakt summa men en adekvat gissning är att du inte har ekonomi för det.
Sen har du antagligen inte råd utifrån andra perspektiv såsom att åka dit för anstiftan tex.
Det blir ju ekonomiska följder även av det.

Jag ville ha svar av någon som har kunskap, inte någon som gissar och leker moralpolis.
Citera
2019-09-10, 21:48
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Jag ville ha svar av någon som har kunskap, inte någon som gissar och leker moralpolis.

Var i mitt svar ser du något om moral? Ekonomi nämns däremot. Och du ställde en direkt fråga till mig.
Citera
2019-09-11, 08:31
Medlem
GamleJans avatar
Citat:

Hoppas inte att du sitter hemma och skriver allt det här..
Citera
2019-09-15, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TumbaX
Interna problem?

Syftar du interna på tjafset som 3 medlemmar anklagat Jxhan J för?

X=O
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in