Flashback bygger pepparkakshus!
2011-08-15, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inu
Dagens NWT skiver angående händelsen i helgen

"Mc-klubben Bandidos ledare blev misshandlad utanför strippklubben Maxim på Herrhagen i Karlstad i fredags. Enligt vittnen låg Hells Angels bakom. Nästa dag slöt Bandidosmedlemmar från Sverige, Norge och Tyskland upp och polisen befarade en uppgörelse."

http://nwt.se/karlstad/article951067.ece

Vilka driver Maxim numera?

http://www.nwt.se/karlstad/article950707.ece
Och efter detta så så gick dom på Chaplin,som ligger ett stenkast därfrån.
Undrar om pizzan smakar så bra att det är värt att att åka till Karlstad från Tyskland att äta pizza
Citera
2011-08-15, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bovfinken
haha här har vi någon som flashbackar i fyllan verkar det som

Så sant så
Men så många som skriver här och vet och kan allt. Men vad som hänt i Karlstad har dom ingen aning om. När det kommit ut i pressen,då vet dom plötsligt. Så,så mycket är dom vet dom om gängen. Jävla pajasar är vad dom är och inget annat.
Citera
2011-08-15, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Så sant så
Men så många som skriver här och vet och kan allt. Men vad som hänt i Karlstad har dom ingen aning om. När det kommit ut i pressen,då vet dom plötsligt. Så,så mycket är dom vet dom om gängen. Jävla pajasar är vad dom är och inget annat.
Citat:
Ursprungligen postat av BloodNGuts
Killarna i Karlstad blev hårdgranskade i lördags. NWT och VF skriver om händelsen.

Från NWT: "Värmlandspolisen genomförde på lördagseftermiddagen en razzia mot ett 20-tal medlemmar i ett mc-gäng. Mitt bland bostadshus på Herrhagen i Karlstad."

Eftersom jag var den som la ut länkarna igår så faller jag under pajaskategorin enligt dig. Mycket möjligt att jag är en pajas, men tänkte att det kunde vara intressant för pöbeln här på fb att få lite att diskutera under söndagskvällen. Känner ingen i Bandidos och har heller ingen önskan om att göra det, men såpass koll har jag så att jag visste att det var just BMC det gällde trots att det inte stod i artiklarna från i söndags.
Senast redigerad av BloodNGuts 2011-08-15 kl. 10:31.
Citera
2011-08-15, 17:41
Medlem
pdass avatar
Vad man har hört så var de redan plannerat att de skulle åka ifrån de olika länderna. Alltså att de åkte inte dit för att göra upp utan att de skulle ha fest eller liknande. Sedan vet man väll inte vad som händer? Man knivskär väll inte bara ledaren sådär utan att de blir konsekvenser antar jag. Den som lever får se
Citera
2011-08-15, 17:44
Medlem
pdass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inu
Dagens NWT skiver angående händelsen i helgen

"Mc-klubben Bandidos ledare blev misshandlad utanför strippklubben Maxim på Herrhagen i Karlstad i fredags. Enligt vittnen låg Hells Angels bakom. Nästa dag slöt Bandidosmedlemmar från Sverige, Norge och Tyskland upp och polisen befarade en uppgörelse."

http://nwt.se/karlstad/article951067.ece

Vilka driver Maxim numera?

Är det inte ha eller raw? Har för mig det.
Citera
2011-08-15, 17:51
Bannlyst
Är det han jag tror, fast han jag menar var med där innan men nu har han flyttats upp i klubben? Då blir det livat, han är ingen vekling.
Citera
2011-08-15, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pdas
Är det inte ha eller raw? Har för mig det.

Jag har hört via rykten att det är BMC som bedriver Maxim nu, men som sagt, det kanske bara är rykten
Citera
2011-08-15, 19:49
Medlem
sugminraavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Botobi
Jag har hört via rykten att det är BMC som bedriver Maxim nu, men som sagt, det kanske bara är rykten

Ja det stämmer, förr var det r&w.
Citera
2011-08-15, 20:38
Bannlyst
Det är ju inget som ni behöver gå ut med här.
Citera
2011-08-15, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Vad kan man vara mer än medlem?

Påstod inte att han inte var medlem alls i BMC, skrev tydligen att han inte BARA är medlem längre eller du kanske läste fel?

Hörde från en polare som såg honom att han hade blivit president i sthlm tror jag.

Ja asiaten Jeffrey.
Citera
2011-08-15, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jouseff83
Påstod inte att han inte var medlem alls i BMC, skrev tydligen att han inte BARA är medlem längre eller du kanske läste fel?

Hörde från en polare som såg honom att han hade blivit president i sthlm tror jag.

Ja asiaten Jeffrey.

Är inte Matte president? Om du nu talar om Bandidos fullvärdiga chapter.
Citera
2011-08-15, 23:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Är inte Matte president? Om du nu talar om Bandidos fullvärdiga chapter.
Sitter inte han?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in