2008-08-29, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zigenaren
"kamelryttaren"-Mehdi Seyyed, har varit spring pojke åt Dano Acar, han ville gå med i O.G,men fick kalla handen pga att det framkom att han hade golat i en tidigare dom gällande vapen brott. Då började han flörta med Bandidos istället, den vägen var det... Bandidos var tvungna att ta in utläningar för att klara sig, det är ett faktum. Han är numera kickad ur Bandidos, varken President eller medlem längre...
herregud tror du själv på detta??
Citera
2008-08-30, 13:57
Medlem
Bandidos till grannar

Fasen också, igår såg jag en bandidos klampa in i uppgången bredvid min. Det var en familj som flyttade ut i förrgår och jag hoppas verkligen inte att den här bandidoskillen skall flytta in. Hur är de att ha som grannar annars? Inga inbrottstjuvar som vågar sig hit väl?
Citera
2008-08-30, 14:09
Medlem
"På motståndarsidan finns mestadels medlemmar i Tigrarna från Angered eller nyetablerade Asir.

Om det stämmer så handlar det isåfall främst om araber, kurder, juggar, albaner på den sidan och X-team på andra sidan. Står absolut inget om att BMC skulle vara involverat förutom att det är X-team invovlerade medlemmar som blivit skjutna.
Citera
2008-08-30, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punky75
Fasen också, igår såg jag en bandidos klampa in i uppgången bredvid min. Det var en familj som flyttade ut i förrgår och jag hoppas verkligen inte att den här bandidoskillen skall flytta in. Hur är de att ha som grannar annars? Inga inbrottstjuvar som vågar sig hit väl?
är väl ingen större skillnad på att ha någon annan som granne.jag är med i en klubb och bär väst osv bor i ett välbärgat radhus område ingen granne som klagat ännu mest tvärtom trevliga som fasen mot en. de såg lite oroliga ut i början när klubb polarna kom på besök men det har de vant sig vid
Citera
2008-08-30, 19:09
Bannlyst
Andreas Olsson

Skrattar gott! Dom har bra ledare Bandidos, Mehdi har jag avhadlat, men att huvudstadens ordförande Andreas Olsson knallar genom tullen med över 10 kilo i ryggsäcken och torskar givetvis, fattas bara annat.
Trodde jag underhuggarna sysslade med.

Förresten är det sonen till Norrmalmstorgs jan-erik Olsson som bosatt i Thailand, efter sålt allt och tvärdrog.
Citera
2008-08-30, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AKSNEVS
är väl ingen större skillnad på att ha någon annan som granne.jag är med i en klubb och bär väst osv bor i ett välbärgat radhus område ingen granne som klagat ännu mest tvärtom trevliga som fasen mot en. de såg lite oroliga ut i början när klubb polarna kom på besök men det har de vant sig vid

Sen för att kommentera dig, så är det helt riktigt det är vanligt folk, bete dig som en trevlig granne så blir du bemött på samma sätt, och fördommarna rasar, har själv 2 från HA sen en från Bandidos, allt lugnt trevliga killar. vi spelar pingis m.m
Citera
2008-08-30, 23:44
Medlem
hf89fcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arosbo
Jag åkte förbi Kronvägen i Västerås idag. Där verkar Bandidos slagit rot.
Det var en hel del bilar med dekaler och några HD´s.
Jag har sett västar där vid ett flertal tillfällen. Huset ligger i ett av Västerås finaste kvarter. Det är ett skabbigt hyreshus.

Finaste? nu är du ute och cyklar, ligger mellan 3 av dom "dåligaste" kvarteren i Västerås! Okej det är villor, men fint område är det inte!
Citera
2008-08-31, 09:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Skrattar gott! Dom har bra ledare Bandidos, Mehdi har jag avhadlat, men att huvudstadens ordförande Andreas Olsson knallar genom tullen med över 10 kilo i ryggsäcken och torskar givetvis, fattas bara annat.

Förresten är det sonen till Norrmalmstorgs jan-erik Olsson som bosatt i Thailand, efter sålt allt och tvärdrog.
Ja, det är hans son...
Citera
2008-08-31, 09:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hassel772
herregud tror du själv på detta??
Det är 100% sant.
Citera
2008-08-31, 09:30
Medlem
Westra Aross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hf89fc
Finaste? nu är du ute och cyklar, ligger mellan 3 av dom "dåligaste" kvarteren i Västerås! Okej det är villor, men fint område är det inte!
villapriserna ligger ju runt 5 mille där uppe så sååå jävla skabbigt kan det ju inte vara?
Citera
2008-08-31, 11:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AKSNEVS

Får man fråga vilken klubb det rör sig om?
Citera
2008-08-31, 12:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snorig

Andreas Olsson blev inte tagen i tullen.
Andreas Olsson är inte son till Jan Erik, Den killen som du tänker på var väl med i ett reportage i Cafe för ca 5 år sedan. (jag kan ha fel här).

Hörde några X team killar diskutera Andreas gripande
Tyckte det var konstigt att presidenten blev gripen och att det var sådant som man använde underhuggarna till. Inte i Bandidos svarade de. Presidenten tar in allt och fördelar det sedan.

Det kanske är möjligt att presidenten inte litar på underhuggarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in