2008-10-12, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SYLB
Så när dom fick ett pansar skott som hälsning in i lokalen så tycker du dom hade koll på allt va?

Och det hade han som avfyrade pskottet?
Citera
2008-10-12, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legenden
Nu räknar du folk utomlands, och då kan vi ju börja räkna i Usa och andra länder, kan ni inte försöka hålla er till sverige ? sen nämns fitzpatrick 2 ggr och han var med i brödraskapet inte HA eller Bandidos, sen undrar jag om svartklubbsskjutningen verkligen har med kriget att göra men oavsett så är 90% av alla mord du räknar upp där från utomlandet och isåfall blir ju beräkningen fel med tanke på alla som dött i USA, England, Australien etc..

jag kopierade bara en artikel från aftonbladet som jag tyckte hörde till här. Artikeln handlade om antal döds offer i mc kriget och så drog de med fitzpatrick i det. kanske borde tagit bort han men, trodde man skulle förstå kontentan av det hela ändå..

Alltså dödsoffer i detta krig som utspelades i skandinavien.

Nu kom en ännu bättre länk som visar desto mer.
Senast redigerad av nightmares 2008-10-12 kl. 18:12.
Citera
2008-10-12, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SYLB
Så när dom fick ett pansar skott som hälsning in i lokalen så tycker du dom hade koll på allt va?

Lite lustigt att du tog upp det med skottet, men du vet vad som var så fult med det angreppet va ? Även om det är krig så finns det vissa oskrivna regler.
Citera
2008-10-12, 21:57
Medlem
Aardwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Lite lustigt att du tog upp det med skottet, men du vet vad som var så fult med det angreppet va ? Även om det är krig så finns det vissa oskrivna regler.

Jag tror att ni pratar om två olika händelser nu. Det du skriver om nu är den i Köpenhamn när det var fest på klubben för allmänheten.
Citera
2008-10-12, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aardwolf
Jag tror att ni pratar om två olika händelser nu. Det du skriver om nu är den i Köpenhamn när det var fest på klubben för allmänheten.

Och vilken pratar han om då? Den I skåne ?
Citera
2008-10-12, 22:00
Medlem
Aardwolfs avatar
Citat:
Och vilken pratar han om då? Den I skåne ?

Det är du som säjer att du har koll på läget så det borde du veta
Citera
2008-10-12, 22:01
Bannlyst
Citat:
Det är du som säjer att du har koll på läget så det borde du veta

Hur vet du vilken han menar?
Citera
2008-10-12, 22:07
Medlem
Aardwolfs avatar
Citat:
Hur vet du vilken han menar?

Med största sannolikhet så det skotten i Sverige han menar för det var därifrån han utgick angående vem som vann kriget. Och eftersom du skriver att det inte var rätt med pansarskott där på grund av det finns regler i ett "krig" med så menar du med största sannolikhet Köpenhman
Citera
2008-10-12, 22:08
Bannlyst
Citat:
Med största sannolikhet så det skotten i Sverige han menar för det var därifrån han utgick angående vem som vann kriget. Och eftersom du skriver att det inte var rätt med pansarskott där på grund av det finns regler i ett "krig" med så menar du med största sannolikhet Köpenhman

Må hända att vi menar det vi menar. Och att han menar det du menar att han menar =) Men, jag kom bara att tänka på den smutsiga attacken.
Citera
2008-10-13, 00:41
Medlem
radiorakels avatar
Citat:
Det kan ju vara smart av dig om du slänger en liten tanke på att det inte är Mehdi som gjort majoriteten av de brotten han får sitta för.

Polisen kör en ny benhård strategi mot just BMC, där det högsta hönset får skulden för nästan allt.

Ett exempel:

Han är dömd för brott mot knivlagen ett antal ggr, till polisen har han lämnat förklaringen att han är intresserad av knivar. Min fråga är då, vems är knivarna? Du påstår att majoriteten av de brott han fälls för är det någon annan som begått, men hur kommer det sig då att polisen plockar av Mehdi knivar titt som tätt när han stoppas för kontroll?

Jag står fast vid att han är dum människa annars skulle han inte sitta där han sitter.

Nä han skulle inte ha gett upp kebabkocks-karriären.
Citera
2008-10-13, 03:14
Medlem
smarten34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiorakel
Ett exempel:

Han är dömd för brott mot knivlagen ett antal ggr, till polisen har han lämnat förklaringen att han är intresserad av knivar. Min fråga är då, vems är knivarna? Du påstår att majoriteten av de brott han fälls för är det någon annan som begått, men hur kommer det sig då att polisen plockar av Mehdi knivar titt som tätt när han stoppas för kontroll?

Jag står fast vid att han är dum människa annars skulle han inte sitta där han sitter.

indeed.

skicka alla till island eller sibirien så får dom kriga där istället för att slösa på mina skattepengar.
Citera
2008-10-13, 08:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av radiorakel
Ett exempel:

Nu flyttar du fokus från fleraåriga straff (som du förmodligen fattat att han inte utfört, men ändå blivit dömd för) till en fråga om varför han går med kniv så ofta =)

Att beväpna sig har inget med intelligens att göra. Sen kanske man kan tycka att han borde lämna kniven hemma ibland. Men det hade han väl gjort om han inte ville haft med sig den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in