Citat:
Ursprungligen postat av Zanga
Hur kom Mehdi in i bikerkretsar från början? Känns inte vanligt att invandrare börjar åka hoj sådär.
Bra fråga!
Jag vet att dom på något vis startade upp ett x-team i göteborg och sedan, typ 2002, startade Methi med flera som prospect's i HBG.
Methi var ju en vanligt "blattegangster" från början..
Men betänk att på den tiden hade BMC ett fullvärdigt chapter och ett på g. -Stockholm (prospect/Probate) samtidigt som HA hade flera. Här öppnades en möjlighet till etablering i Göteborg-givetvis superintressant för BMC.
Och jag skall inte bli personlig och klanga ner på enskilda men det e inte alla i BMC som kör hoj riktigt bra... Dock Methi kör mycket, men finns vissa andra som man ibland kan fundera om dom verkligen lever för detta (live to ride-ride to live..)
Och, för en gångs skull skall jag bli personlig, Jag anser att Methi Inte på något sätt hör hemma i biker-kretsar. Ett skämt att sätta = tecken mellan Methi och bikers. Synd för BMC, Methi e ju den (i min åsikt) som pajat bmc's rykte mest, bomber som jag tycker inte var befogade (kan man kalla det övervåld?

)
Jag menar, försöker någon ta kål på typ mig/närstående-i leken får man tåla leken, då ser jag inga direkta moraliska fel att försvara mig med till buds stående medel. men givetvis, inte mitt i stan.
I min mening borde han ha sparkats ut. Faktiskt redan med den där restaurang-utpressar historien. Men det e ju bara min åsikt..