Bludder
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
--------------------------------------------------------------------------------
En kvinna/ eller man skickar ut massor av detta brev till konstaktsökande män hon hittar på allt från
www.vildawebben.se spraydat.se och
www.djungel.se
Hon brukar kalla sig Solkvinna: Varning för denna person, Skicka INTE pengar till detta nätverk. Så här brukar det se ut:
Kul att du svarade, hoppas du är lika seriös som jag, vet inte om vi har haft mailkontakt tidigare, men jag kanske känner igen din nick.. Det var svårt att välja ut några svar, men jag har valt ut dig, så får vi se vad som händer.
Jag som sitter här och skriver heter Monica och är en gift kvinna, jag bor i Göteborg men jobbar på veckorna i Stockholm o Malmö men även en del i övriga landet, jobbar som säljare inom flyget, så det blir mycket resor.
Om du är nyfiken på hur jag ser ut kan jag kanske beskriva mig lite. Jag är ca 170 lång och väger ca 63 kg, är blond..har väl mina former på rätt ställe, är väl ingen bystdrottning men är nöjd med mina bröst..
Jag klär mig ofta kvinnligt, gärna i en lite kortare kjol och då gärna snäv, och ett par högklackade skor till är ju en självklarhet. Jag är med i ett spännande nätverk, det har funnits sedan 1985, det startade i Göteborg. Hela nätverket går ut på att man träffas ute på offentliga ställen, tex..kafer, badplatser, pubar, hotell och dansställen.. Det finns en lista på alla kontaktytor och vilka tider och dagar som är mesta
frekventerat. Det finns i dom större städerna, och det är ca 6000-7000 medlemmar med just nu.
Det fina med kråksången är att man har kännetecken på varandra när man ses ute, tex kvinnorna har aldrig sin lillfingernagel målad..och när man sitter och fikar så lägger man två sockerbitar på varandra. På så sätt är ju isen bruten, och vi vet att man har samma intresse,och man slipper spilla en massa tid att ragga i onödan. Det finns även en mycket bra hemsida som du får adressen till och en kod som du kan logga in när du vill.
Nu undrar du vad det kostar...det kostar 350:- och det betalar du bara en gång..sedan hoppas jag att du i din tur värvar fler, för ju fler vi blir ju trevligare blir det. Det är nästan lika många kvinnor par och män som är med, det är många gifta som är ute och busar runt lite, så därför är vi mycket diskreta. Det är en stor blandning på åldrar, yngsta är väl kanske 18 år o äldst är ca 55 år.
Hoppas nu att du är nyfiken på mig o på nätverket, vem vet vi kanske kan gå ut o ta en öl du och jag, jag sänder med mitt nallenr i infot som du får när du gått med. Jag måste ju vara en försiktig general som du förstår(är ju gift) du kan ju lägga pengarna (350:-) i ett vanligt kuvert och sände dom till mig, men skriv din mailadress i brevet.
Adress är
- ( OBS SKICKA INTE PENGAR TILL NEDAN, Känner du någon på Posten i Gbg, avslöja bluffaren istället ) _
Andersson/Borg Post Restant/Nordstan 404 01 Göteborg
Du kan väl maila så fort du har bestämt dig hur du gör, jag håller lite koll på min mail
Jag sänder med mitt nallenr i infot sedan, så kan du slå en pling, men ring helst efter kl 17.00, lite lättare att prata då..
Pussar där du helst vill ha den från en seriös spännande kvinna i en höstkort kjol.
__________________________________________________ ____
Det är alltid roligt när det dyker upp en kille som du Bludder.
Vi roar varandra, det är väl bra?
OnT: Jag skulle gissa att BMC kommer med lite nyheter till våren.
Om någon undrar,nej, jag är inte knuten till den klubben på något vis.