För er som missat detta om Bandidos har jag tagit mig friheten att kopiera detta från en annan tråd. Intelligensreserven går tydligen upp i tingsrätten 22 oktober. Att ge sig på en avhoppad fd medlem som lämnat för 6 år sen ter sig tämligen som ett rejält lågvattenmärke. Men de tre musketörerna kanske behövde pengar till näsgodis.
2020-10-17, 13:02
Barzanii7
Medlem
Reg: Mar 2020
Vad snabbt tråden dog ut....
igår åtalades Emil Englund för mordförsök och de övriga Christian Calin och Måns Herlitz för medhjälp enligt lokaltidningen...! Rättegång 22 oktober.
Enligt tidningen är de oklara motiv bakom men att BO ska ha varit medlem för längesen och gått ur för 6 år sen..... BO själv ska vara förvånad varför det blivit sådär och har nu fått sina personuppgifter skyddade och verkar samarbeta med polisen i utredningen av detta enligt tidningen....! Ska också finnas en del starka bevis som stöttar det BO säger och andra vittnen och mobil trafik som bevisar saker enligt åklagaren....!
Dom åtalade ska även vara åtalade för flera andra mindre brott som ska tas upp i rätten bl.a ska Emil ha misshandlat en man på parkeringen utanför ICA Maxi i Sandviken då han ansett att en man kört för nära honom och då blivit arg och öppnat mannens dörr och misshandlat honom.....! Har Emil nån diagnos eller vad är hans problem??... Han verkar ha enorma aggressionsproblem och verkar inte alls ha nån respekt för andra människor.... Har en känsla av att en sån som honom kommer stryka med förr eller senare då nån kommer hämnas på honom, han verkar tro att han är odödlig och bara kör över människor...!!
Har nån hört något mer om detta och vad tror ni hur slutar allt detta?!... Jag tror fortfarande på att nån av pojkarna i X kommer få ta på sig detta för att få stiga i hierarkin i deras fantasivärld
Lämna han i BS? Gömt sig i 6 år och nu blivit upphittad? Någon som vet.
De skriver ingenstans (i någon media som jag sett i alla fall) vart i Karlskrona de har etablerat sig. Någon som vet? Även om polisen inte vill säga så måste det väl finnas grannar osv.
De skriver ingenstans (i någon media som jag sett i alla fall) vart i Karlskrona de har etablerat sig. Någon som vet? Även om polisen inte vill säga så måste det väl finnas grannar osv.
Parakel MC i Blekingen har gått in i Bandidos familjen. Kan vara dessa kanske?
Så är det. Frågan är bara vart i Karlskrona de huserar. Nån måste ju veta var de har sin klubblokal. Ja, förutom polisen då som inte vill berätta. Undrar varför?!
Hörde att det är nånstans utanför Strömsberg. Är även en väldigt intressant person som hyr ut lokalen vad jag har hört.