2018-03-27, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Inte välkomna? BMC har vänner i många småklubbar.
Menar du någon liten Smålandsklubb som springer runt i 81 support och som ser sig själv centrala i bikervärlden?

BMC är en stor del av den i Sverige och har varit det sedan klubben kom till Sverige.
Precis, de är inte välkomna.
Ser man tex till bikerkulturen i Gbg och då GBK i synnerhet så finns inte BMC på kartan. Däremot har de i åratal ansökt om att få gå med i GBK, men har ju naturligtvis ratats gång på gång, och det är inte någon hemlighet. Enda gången de dyker upp är när hawks ordnar någon tillställning, och det beror enbart på en person i den klubben, och han har ett smeknamn som är en av fem på din hand.
Bikerkulturen i Sverige är oerhört stor, BMC är inte med på 1% av alla happenings runt Sverige, de håller sig för sig själv, och i de pissråtts klubbarna som är med i the fast lane, och BJMC är ju ett klockrent bevis på hur de klubbarna fungerar. Jag skulle alla dagar i veckan åka till en smålandsklubb som bär 81 kläder och klämma en bira, för där blir man garanterat inte ”bötad” om man skulle råka prata med någon medlems fru eller neka någon att festa med mig.
Citera
2018-03-28, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Precis, de är inte välkomna.
Ser man tex till bikerkulturen i Gbg och då GBK i synnerhet så finns inte BMC på kartan. Däremot har de i åratal ansökt om att få gå med i GBK, men har ju naturligtvis ratats gång på gång, och det är inte någon hemlighet. Enda gången de dyker upp är när hawks ordnar någon tillställning, och det beror enbart på en person i den klubben, och han har ett smeknamn som är en av fem på din hand.
Bikerkulturen i Sverige är oerhört stor, BMC är inte med på 1% av alla happenings runt Sverige, de håller sig för sig själv, och i de pissråtts klubbarna som är med i the fast lane, och BJMC är ju ett klockrent bevis på hur de klubbarna fungerar. Jag skulle alla dagar i veckan åka till en smålandsklubb som bär 81 kläder och klämma en bira, för där blir man garanterat inte ”bötad” om man skulle råka prata med någon medlems fru eller neka någon att festa med mig.
ONEBIKER !! ÄR VÄL DEN SOM HAR MEST KOLL PÅ LÄGET I DENNA TRÅD, MYCKET BRA SKRIVET KUNDE INTE SKRIVIT DET BÄTTRE SJÄLV , JAG HADE ALLA DAGAR PÅ ÅRET MED ÅKT TILL DEN SMÅLÄNDSKA KLUBBEN O SLUKAT NÅGRA 6 OR MORGAN!!! BMC= LONE WOLF MC WORLDWIDE !!
Citera
2018-03-28, 17:43
Medlem
Hur går det för den lilla armeniern Agvan nuförtiden? Det senaste var väl att han fick duktigt med stryk av en fd R&G som numera är rödvit supporter och är tatuerare. Den historian har tystats ner med diplomati förmodligen.
Agvan är omåttligt impopulär i sina forna hemtrakter och verkar hålla sig borta så gott det går om han inte har ett koppel av folk med sig. Kanske kan behövas då han är en tvärhand hög.
Citera
2018-03-29, 20:01
Medlem
Fick höra att pizzabagarn blev släppt stämmer det?
Citera
2018-03-29, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DuJag69
Fick höra att pizzabagarn blev släppt stämmer det?
Ja han åkte direkt till hemlandet.
Citera
2018-03-31, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.Sjoberg
Ja han åkte direkt till hemlandet.
Du tror inte att han åkte och försåg Ridde med några 0,8 or och tog betalt för 1 or?
Följde lärarinnan och kidsen med på semestern?
Citera
2018-03-31, 11:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnitchBlower
Hur går det för den lilla armeniern Agvan nuförtiden? Det senaste var väl att han fick duktigt med stryk av en fd R&G som numera är rödvit supporter och är tatuerare. Den historian har tystats ner med diplomati förmodligen.
Agvan är omåttligt impopulär i sina forna hemtrakter och verkar hålla sig borta så gott det går om han inte har ett koppel av folk med sig. Kanske kan behövas då han är en tvärhand hög.

Det här vill jag höra mer om. Har du något mer att säga om det?
Citera
2018-03-31, 15:25
Medlem
Citat:
Du tror inte att han åkte och försåg Ridde med några 0,8 or och tog betalt för 1 or?

Mer troligt än att han flytt landet, för det tror jag inte han har.
Citera
2018-03-31, 15:58
Medlem
dollarmaskinens avatar
Citat:

är du go eller....tror du på allvar att ridde har betalat för smurket hahahaha
Citera
2018-03-31, 20:43
Medlem
Bagarn gömmer nog sig hemma, han la inte våga visa sig ute på ett tag. Och pizzabaggeriet får hans bröder ta hand om.
Han är nog en riktigt falsk jävel den Danha.
Blir som man umgås, han har väl gått i Samir skola Hahaha clowner!
Citera
2018-03-31, 21:55
Medlem
tjenaretjenares avatar
Pizzabagaren är han kvar i bearjaw? Är han Samir kvar i BMC?
Citera
2018-03-31, 23:39
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Pizzabagaren är han kvar i bearjaw? Är han Samir kvar i BMC?

Läs tråden. Pizzabagarn drog direkt till hemlandet enligt ett inlägg ovanför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in