Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Naah , här var ju ett gäng fanboys som inte såg det som nåt konstigt att hårda bikers pussar varandra på munnen , det tycktes enbart vara gött antar jag.
Själv tycker jag nog att det utstrålar homosexualitet , men det är visst populärt att vara bög så hårdingarna kanske vill hänga med i trenden och vara moderna , eller jag vet inte.
Att det utstrålar ett homosexuellt beteende kan vi lugnt konstatera, men jag undrar hur detta udda och inte minst sjukliga beteende blev ett accepterande sätt att hälsa på varann? Jag skulle inte bli förvånad om BMC skippar fördomarna och låter även öppet homosexuella män söka sig till klubben, för det gäller att hänga med trenderna i dessa tider annars risker man att klassas som tråkiga.
Se på HA där utövas homosex i sådan utsträckning att vissa av medlemmarna går så långt att de begår våldtäkt på andra män, allt för att få doppa kuken i ett hårigt rövhål.
Dessa herrar bör dock vara medvetna om den synd det innebär att fela, detta okristliga beteende straffar sig alltid i längden då herrens fortplantningsteori inte innefattade sexuellt umgänge mellan två personer av samma kön.
/ Leif.Jennekvist