2012-10-27, 20:41
Medlem
veritatems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Jag har då aldrig blivit klok på det här pussandet män emellan, särskilt med tanke på att BMC marknadsför sig som ett gäng hårda ligister á la 1%. Vad blir nästa drag, regnbågens färger på västarna? Armbindel kanske? Hur seriöst kan man ta ett gäng där männen pussar andra män på munnen?
Naah , här var ju ett gäng fanboys som inte såg det som nåt konstigt att hårda bikers pussar varandra på munnen , det tycktes enbart vara gött antar jag.
Själv tycker jag nog att det utstrålar homosexualitet , men det är visst populärt att vara bög så hårdingarna kanske vill hänga med i trenden och vara moderna , eller jag vet inte.
Citera
2012-10-27, 21:00
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veritatem
Naah , här var ju ett gäng fanboys som inte såg det som nåt konstigt att hårda bikers pussar varandra på munnen , det tycktes enbart vara gött antar jag.
Själv tycker jag nog att det utstrålar homosexualitet , men det är visst populärt att vara bög så hårdingarna kanske vill hänga med i trenden och vara moderna , eller jag vet inte.

Att det utstrålar ett homosexuellt beteende kan vi lugnt konstatera, men jag undrar hur detta udda och inte minst sjukliga beteende blev ett accepterande sätt att hälsa på varann? Jag skulle inte bli förvånad om BMC skippar fördomarna och låter även öppet homosexuella män söka sig till klubben, för det gäller att hänga med trenderna i dessa tider annars risker man att klassas som tråkiga.

Se på HA där utövas homosex i sådan utsträckning att vissa av medlemmarna går så långt att de begår våldtäkt på andra män, allt för att få doppa kuken i ett hårigt rövhål.

Dessa herrar bör dock vara medvetna om den synd det innebär att fela, detta okristliga beteende straffar sig alltid i längden då herrens fortplantningsteori inte innefattade sexuellt umgänge mellan två personer av samma kön.

/ Leif.Jennekvist
Citera
2012-10-27, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Jag har då aldrig blivit klok på det här pussandet män emellan, särskilt med tanke på att BMC marknadsför sig som ett gäng hårda ligister á la 1%. Vad blir nästa drag, regnbågens färger på västarna? Armbindel kanske? Hur seriöst kan man ta ett gäng där männen pussar andra män på munnen?
till viss del kan jag halla med, men da ska du veta att det finns 1% biker patchar for bra mycket mer 'perversa' events, typ om man deltagit i gang bang med >15 andra och andra lite far out stuff hehe
oilka farger for vad som hande, vet inte om det stammer
nagon gamal gedigen biker som kan bekrafta?
Citera
2012-10-27, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buckan
till viss del kan jag halla med, men da ska du veta att det finns 1% biker patchar for bra mycket mer 'perversa' events, typ om man deltagit i gang bang med >15 andra och andra lite far out stuff hehe
oilka farger for vad som hande, vet inte om det stammer
nagon gamal gedigen biker som kan bekrafta?

håller med fan dom får sluta att pussas i Frankrike eller vart var det
Citera
2012-10-28, 01:47
Medlem
Här e vad en vän hittade på en sida som han blev länkad till . värka stämma bra .. rött och gult

http://www.freeimagehosting.net/x3ydv
Citera
2012-10-28, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingfestnu
Här e vad en vän hittade på en sida som han blev länkad till . värka stämma bra .. rött och gult

http://www.freeimagehosting.net/x3ydv

Nån som vet var bilden är tagen??
Dom blir bara större och större BMC
Citera
2012-10-28, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanto
Nu ska man inte tro allt MEGA säger men det finns flera som har bekräftat det och dessa var och e med i Hells Angels och deras undergrupper.

Betala HA du e helt ute och spinner.

Förklara då varför HA skulle städa upp efter sig av sina egna och att HA slängde ut dess medlemmar På Bmc begäran.

1 Kan dra det kort fattat slängde ut sina egna.

2 För att sen straffa dom och du vet hur.

Att Bmc skulle betala pengar till HA i din ilskaste fantasi.

Att HA slängde ut dessa på på Bmc begäran och skulle straffa dom det vet hela biker Sverige utan du. Dom blev utslängda 5 dagar efter max

du har rätt där skrev fel
Citera
2012-10-28, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av master415

Varför har dom inga bilder på sina hemsidor längre???
Citera
2012-10-28, 11:22
Medlem
Citat:

Den e tagen i Göteborg tro jag. Försökte zoma in tavlorna dom två längs ner håller kan någon se vad det står.
Citera
2012-10-28, 11:26
Medlem
Citat:
Varför har dom inga bilder på sina hemsidor längre???
Vet ej riktigt. Nog för att det ska vara svårare att identifiera dom.
Citera
2012-10-28, 12:31
Medlem
Citat:
Vet ej riktigt. Nog för att det ska vara svårare att identifiera dom.
Snuten har nog alla dom på bild redan
Citera
2012-10-28, 12:33
Medlem
Citat:
Den e tagen i Göteborg tro jag. Försökte zoma in tavlorna dom två längs ner håller kan någon se vad det står.
hur många avdelningar har dom i gbg nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in