2012-02-10, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Inget ljud på länken va? Ändå står det under vilka låtar som är med?

Nån vajsing där ja
Citera
2012-02-10, 03:37
Medlem
Citat:
Inget ljud på länken va? Ändå står det under vilka låtar som är med?
Men du har sound på länken i min signatur
Citera
2012-02-10, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mystic
Inse när du är bortgjord din fullfitta. Du har noll koll på vad som händer i MC världen. Att du är vän med x-teamare på facebook räknas inte.
Tycker mera att det är du som är bortgjord!Med dom orden så har du inte mycket innanför pannbenet.Tycker xtroverto verka veta vad han pratar om, och framförallt uppför sig.
Citera
2012-02-10, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brummelo
Tycker mera att det är du som är bortgjord!Med dom orden så har du inte mycket innanför pannbenet.Tycker xtroverto verka veta vad han pratar om, och framförallt uppför sig.

Inte ofta jag är enig med Mr.Mystic...men enig med honom här.

Antingen är xtroverto flertal personer under samma nick, eller så är han en snubbe som är duktig på att använda google. Helt omöjligt att denna person vet vad han pratar om...ingen människa känner alla gäng/klubbmedlemmar i varje gäng/klubb oberoende stad...långt mindre xtroverto.
Antagligen är han bara en gammal OG som tror han har koll på läget.
Citera
2012-02-10, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sevenone
Inte ofta jag är enig med Mr.Mystic...men enig med honom här.

Antingen är xtroverto flertal personer under samma nick, eller så är han en snubbe som är duktig på att använda google. Helt omöjligt att denna person vet vad han pratar om...ingen människa känner alla gäng/klubbmedlemmar i varje gäng/klubb oberoende stad...långt mindre xtroverto.
Antagligen är han bara en gammal OG som tror han har koll på läget.
Jag vet att du har svårt att få detta att gå ihop, men din hjärnkapacitet och min kunskap får du hålla isär. Vissa vet mycket om språk, matlagning, datorer. Jag vet mycket om detta. Så din tes om flera under samma nick visar bara hur otroligt du tycker det är att en och samma kan så mycket. Tack för komplimangen.

Dessutom finns inte hälften av det jag sagt på Google så den går inte hem. Så är det någon som ger sken av att vara en gammal OG, så är det du. Förresten, OG kan du väl heller inget om.

Tror du verkligen att jag Googlat fram hur det ser ut i vissa av BMC's klubbhus? Hur hittar man det där? Testa, du smarta människa.
Citera
2012-02-10, 12:54
Medlem
Citat:
är det någon som ger sken av att vara en gammal OG, så är det du. Förresten, OG kan du väl heller inget om.
Talar du inte emot dig själv som vanligt- här ovan?

Visa oss bilderna från deras klubbhus då- du hade fått det på mejl sa du?- Finns gott om websajter man kan ladda upp anonymt...
Citera
2012-02-10, 12:58
Medlem
Citat:
Visa oss bilderna från deras klubbhus då- du hade fått det på mejl sa du?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi
Citera
2012-02-10, 13:27
Medlem
Citat:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi

Aha...så man ska tolka allt du skriver här som ironi? Varför bråkar du då med Mr Mystic?- Då har han jo rätt...
Citera
2012-02-10, 13:33
Medlem
Citat:
Aha...så man ska tolka allt du skriver här som ironi? Varför bråkar du då med Mr Mystic?- Då har han jo rätt...
Vad har han rätt om?
Citera
2012-02-10, 15:51
Medlem
Sevenone, 414 och Mr. Mystic:

Ibland får man bara svälja och gilla läget.
xtroverto vet vad han pratar om. Har rätt i sin framlagda fakta.
Han behöver heller inte redovisa varför han vet, eller hur. Huruvida han vet detaljer i flera
läger, är också bara för honom att veta. Bara det faktum att han inte avslöjar specifika detaljer,
men dementerar felaktigheter, visar på att han vet sin sak.
Detta gäller även Hampus666 och till viss del loto.
Citera
2012-02-10, 17:15
Medlem
Citat:
Jag vet att du har svårt att få detta att gå ihop, men din hjärnkapacitet och min kunskap får du hålla isär. Vissa vet mycket om språk, matlagning, datorer. Jag vet mycket om detta. Så din tes om flera under samma nick visar bara hur otroligt du tycker det är att en och samma kan så mycket. Tack för komplimangen.

Dessutom finns inte hälften av det jag sagt på Google så den går inte hem. Så är det någon som ger sken av att vara en gammal OG, så är det du. Förresten, OG kan du väl heller inget om.

Tror du verkligen att jag Googlat fram hur det ser ut i vissa av BMC's klubbhus? Hur hittar man det där? Testa, du smarta människa.

Vilka som kan skaffa stor kunskap, om många olika gäng och mc-klubbar.

Borde väl vara hoppjärkor och poliser eller ??????
Citera
2012-02-10, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ale
Vilka som kan skaffa stor kunskap, om många olika gäng och mc-klubbar.

Borde väl vara hoppjärkor och poliser eller ??????
Eller varför inte:

knarklangare
bil/mc mekaniker
festfixare
Pimp
Hälare
Försäljare

Finns massa alternativ till mycket kunskap. Era dumskallar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in