2012-02-09, 21:05
Medlem
Mr.Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Många/de flesta klubbhus är ju inga renodlade villor som denna, och har inte samma sköna känsla i ex sovrummen, så det är en stor skillnad. Men du har ju aldrig sovit i ett klubbhus så du fattade ju inte den poängen.
Du har uppenbarligen inte varit i så många klubbhus, alternativt endast varit i dom som är riktiga råtthål om du aldrig sett trevliga privata utrymmen.
Citera
2012-02-09, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mystic
Du har uppenbarligen inte varit i så många klubbhus, alternativt endast varit i dom som är riktiga råtthål om du aldrig sett trevliga privata utrymmen.
Vilka klubbkåkar tänker du då på, när du säger trevliga privata utrymmen? Vilken har riktigt sköna sovrum?
Citera
2012-02-09, 21:12
Medlem
Mr.Mystics avatar
Citat:
Vilka klubbkåkar tänker du då på, när du säger trevliga privata utrymmen? Vilken har riktigt sköna sovrum?
Eftersom vi är i BMC tråden så utgår jag ifrån att du frågar om Bandidos klubbkåkar, och då blir svaret, förmodligen inte särskilt många eftersom BMC är en luffarklubb.
Citera
2012-02-09, 21:19
Medlem
Citat:
förmodligen inte särskilt många

Du visste alltså inte det. Ok.
Citera
2012-02-09, 21:23
Medlem
Mr.Mystics avatar
Citat:
Du visste alltså inte det. Ok.
Du frågade vilka klubbkåkar som hade fina privata utrymmen, och eftersom det är BMC vi ska snacka om här inne (hur mycket du än vill gå off topik) så säger jag "förmodligen inte särskilt många" eftersom BMC är en luffarklubb. Hade du svårt att förstå vad jag menade?
Citera
2012-02-09, 21:25
Medlem
Citat:
så säger jag "förmodligen inte särskilt många"
Och i och med att du säger förmodligen, som betyder detsamma som antagligen, så säger du att du inte vet. Vad är det du inte förstår?

Citera
2012-02-09, 21:27
Medlem
Mr.Mystics avatar
Citat:
Och i och med att du säger förmodligen, som betyder detsamma som antagligen, så säger du att du inte vet. Vad är det du inte förstår?

Jag förstår att du har varit i något råtthål som BMC kallar för klubbhus, och att det varit ett riktigt skitställe med risiga privata utrymmen.
Citera
2012-02-09, 21:31
Medlem
Citat:
Jag förstår att du har varit i något råtthål som BMC kallar för klubbhus, och att det varit ett riktigt skitställe med risiga privata utrymmen.
Brukar vara som de flesta klubbhus, lille nooben. Inga större variationer, men det nya i Sthlm är riktiga sovrum då det är en riktig villa. Då blir kök, sovrum lite annorlunda, förstår du.
Citera
2012-02-09, 21:34
Medlem
Citat:
Eftersom vi är i BMC tråden så utgår jag ifrån att du frågar om Bandidos klubbkåkar, och då blir svaret, förmodligen inte särskilt många eftersom BMC är en luffarklubb.
Tycker mest att du med sina enkelspåriga argumen framstår som en luffare.
Visst du gillar inte BMC det är ju tydligt,so? dont like us? FUCK OFF!

En eloge till er andra BMC supporters som orkar bry er om denna luffaren.

Detta är en kanonvärvning BMChttp://www.kvillebackenmc.se/ ta det åt rätt håll nu.

VIVA RED AND GOLD

Ps.Är friåkare och aldrig försökt patcha in i nån klubb överhuvudtaget....
There is only one way,the bandido way.

SYLB
Citera
2012-02-09, 21:37
Medlem
Mr.Mystics avatar
Citat:
Brukar vara som de flesta klubbhus, lille nooben. Inga större variationer, men det nya i Sthlm är riktiga sovrum då det är en riktig villa. Då blir kök, sovrum lite annorlunda, förstår du.
Ja är man inte händig och kan fixa det hemtrevligt i en "vanlig" klubblokal så är det ju bara synd. Men så är det oftast med småkillar som vuxit upp med tummen mitt i handen. Synd för dom att dom måste flytta sen igen, nu när dom har så sovvänliga sovrum och ett riktigt kök menar jag.
Citera
2012-02-09, 21:39
Medlem
Mr.Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberry4life

Detta är en kanonvärvning BMChttp://www.kvillebackenmc.se/ ta det åt rätt håll nu.

VIVA RED AND GOLD

Är det säkert att dom är red & gold då? Det går ju inte att lita på vad som sägs på hemsidor nu för tiden enligt dextrostjärten.
Citera
2012-02-09, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberry4life
Tycker mest att du med sina enkelspåriga argumen framstår som en luffare.
Visst du gillar inte BMC det är ju tydligt,so? dont like us? FUCK OFF!

En eloge till er andra BMC supporters som orkar bry er om denna luffaren.

VIVA RED AND GOLD

Ps.Är friåkare och aldrig försökt patcha in i nån klubb överhuvudtaget....
There is only one way,the bandido way.

SYLB

Gott att se att det finns folk som fattar läget och kan branschen. Muppen Mystic är så tröttsam med alla sina frågor men inga svar.
Citat:
Ja är man inte händig och kan fixa det hemtrevligt i en "vanlig" klubblokal så är det ju bara synd. Men så är det oftast med småkillar som vuxit upp med tummen mitt i handen. Synd för dom att dom måste flytta sen igen, nu när dom har så sovvänliga sovrum och ett riktigt kök menar jag.

Om nu dessa sköna sovrum inte är så speciella i hojvärlden, vilka andra tänker du på då, när du syftar på genuina sovrum?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in