2008-05-29, 18:33
Medlem
Defileds avatar
Hittade en gammal snusdosa som gick ut 2007 nånting, kan jag använda den ändå? Självklart oöppnad.
Citera
2008-05-29, 18:41
Bannlyst
Lär ju vara torrt och smaklöst som fan, men farligt är det inte. Kör i vind!
Citera
2008-05-29, 18:52
Medlem
Defileds avatar
Oki tack Undrar också vad ni tycker om att lägga tillbaks en snus i dosan som man tappat på golvet/marken? Själv tycker jag att det bara är att blåsa av den.
Citera
2008-05-29, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Defiled
Oki tack Undrar också vad ni tycker om att lägga tillbaks en snus i dosan som man tappat på golvet/marken? Själv tycker jag att det bara är att blåsa av den.
Beror helt på var man är någonstans. Är man hemma och tappar den på sitt relativt nydammsugna golv så tar man väl självklart upp den och lägger in. Men kanske inte om man tappar den i grus/jord utomhus någonstans. Underlig fråga.
Citera
2008-05-29, 19:58
Medlem
Defileds avatar
Aa de kan jag hålla med om Undrade därför att när jag var på gymmet så tappade jag några prillor på golvet i omklädningsrummet. Tog upp dom snabbt, blåste av dem och la sedan tillbaks dem utan att tänka efter. Har nu en dosa fylld med snus, två av dem är "infekted". Antingen slänger jag hela dosan eller så kör jag på som vanligt. Ville veta vad ni tyckte
Citera
2008-05-29, 20:20
Medlem
Äsch, lite skit rensar magen
Citera
2008-05-29, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fhog
Äsch, lite skit rensar magen
Kunde inte sagt det bättre själv
Citera
2008-05-29, 21:19
Medlem
Defileds avatar
Det är inte den äckliga känslan jag är rädd för. Mest det här med sjukdomar som kanske sprids ganska lätt om det går 50 gubbar med nakna fötter på ett och samma ställe varje dag, vill helst inte bli magsjuk Hade ni tagit upp det utan problem?
Citera
2008-05-29, 21:50
Medlem
Ozmeisters avatar
Citat:
Där gäller den så kallade femsekundersregeln, om du tar upp den innan 5s så är det lugnt. hehehe
Citera
2008-05-29, 21:51
Medlem
Torrt snus brukar svida mer tycker jag, annars inga problem. Hittade en stock som en polare glömt i en sommarstuga en gång som var ett år gammal, inga problem :P
Citera
2008-05-29, 22:59
Medlem
antonfs avatar
Citat:

Vad är det för frågor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in