2008-05-28, 21:52
Medlem
Vinnaren av Tv-stjärnan har nu fått göra sin talkshow. Vad tyckte ni? Själv var jag tveksam till alla aspiranterna, men Frida var ett ok val till segern. Hon lyckades väl med valet av sina gäster, både Cattis och Richard bjöd på sig själva fullt ut, och berättade flera småroliga anekdoter. Var det hon som programledare som fick dem till det, eller är det som jag tror, att de är fullblodsproffs, och gör det av sig själva. Vet inte vad det är jag stör mig på hos Frida, kanke ligger det i hennes personlighet. Är tveksam till att hon får göra fler program.
Citera
2008-05-28, 22:07
Medlem
Trumpeters avatar
Jag såg ett par minuter innan jag bytte. Tror inte man kommer se henne mer i TV.
Citera
2008-05-28, 23:03
Medlem
hoppas att man får se mer av henne.. såg inte programmet men hon är väldigt trevigt och snäll.. Vi har ju snackat ganska mycket eftersom jag också var delaktig under finalen.. dock inte finalist men ändå
Citera
2008-05-29, 11:48
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Hm, jag tyckte det kändes som att SVT:s högdjur väldigt snabbt ihopraffsat & med motsstånd givit henne denna talkshow för att få det gjort & sedan glömma, såg ut som man satt program-budgeten till 5.50 kr, som precis räckte till att måla om materialförrådet med ljus-blå kladdkrita och placera ut 3 trädgårdsmöbler och en vas med något grönt i

Det var tydligen inte ens värt att ta in publik i studion? ändå la man in pajjig applådmaskin när tanten tackade av gästerna i slutet, måste ochså kännts eftertraktat för den där Indie-gruppen i slutet att spela för den blåa kullisen

Ingenting sticker ut med denna tant heller tyvärr, kändes som att hon satt och konverserade i en bar med 2 kompisar, Kattis and Richard
och glöm inte att snart är dom ett tjåg som kör exakt samma pryl

Karin 21.30, Doreen 21.30, Frida 21.00, Håkan Syren 23.40, vad fan som helst!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in