Flashback bygger pepparkakshus!
2008-05-28, 19:03
Medlem
har en mx518 inkopplad i min macbook och för att fram/bak knapparna ska funka i webläsaren har jag tankat en applikation som heter Steermouse som man kan mappa knapparna med. Funkar utmärkt, förutom att ibland kommer det upp en ruta om att trial perioden har tagit slut. Jag har reggat programmet med en serial från Serial Box men ändå så kommer det irriterande meddelandet upp. Och när det väl har gjort det så slutar fram/bak kanpparna på musen att fungera. Jag måste gå in i programmappen för att starta programmet för att det ska funka igen. Och då funkar de bara några timmar.
Vad kan jag göra?
Citera
2008-05-28, 19:27
Medlem
Pallemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kunten
Vad kan jag göra?

Tanka USB Overdrive istället. Gratis och bättre.

Citera
2008-05-28, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palleman
Tanka USB Overdrive istället. Gratis och bättre.

Det var inte gratis.
Förresten, de gick att regga med serial box.

Men det funkar inte. Det står att 4'e o 5'e knappen skall vara forward och backward, men det går ändå inte.
Senast redigerad av kunten 2008-05-28 kl. 20:30.
Citera
2008-05-28, 20:45
Medlem
Pallemans avatar
Citat:
Det var inte gratis.
Förresten, de gick att regga med serial box.

Men det funkar inte. Det står att 4'e o 5'e knappen skall vara forward och backward, men det går ändå inte.

Inte? Jodu, det är det.

Man kan dock köpa det, för att stödja skaparen. Men man förlorar inga funktioner om man inte köper det.

Skumt. Fungerar alldeles utmärkt för min del. Har du nyaste versionen och har du startat om datorn? (Jo, sånt kan behövas ibland, även på mac)
Citera
2008-05-29, 07:17
Medlem
Jag har den nyaste versionen, och jag har startat om datorn..
Citera
2008-05-29, 08:11
Medlem
på BS tror jag det finns en färdig-crackad version, den funkar för mig iallafall. dock kanske 1 gång i veckan så står det att det uppstod ett fel när den launchar men det är inget
Citera
2008-05-31, 09:02
Medlem
Men jag lyckades regga den, men den fungerar inte. Ska man göra något eller skall den fungera direkt?
Citera
2008-05-31, 23:21
Medlem
Durkslags avatar
Citat:
Men jag lyckades regga den, men den fungerar inte. Ska man göra något eller skall den fungera direkt?
Avinstallera Steermouse och alla andra program som kan vara i vägen för USB Overdrive.

Steermouse är bra men har märket att den inte hänger med riktigt när man rör musen snabbt. Men så länge man inte spelar spel så är det väl ok.
Citera
2008-06-01, 10:07
Medlem
Jag har avinstallerat allt annat. Ändå funkar det inte. Är det något som skall vara ibockat i USB overdrive? Command funkar inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in