2008-05-28, 17:57
Medlem
Vias avatar
Tycker personligen inte att denna lilla skrift riktigt duger som "tripprapport",
men har blivit ombedd att lägga den här, troligen pga den lilla extratwisten - Intravenöst ..

So, here goes nothing:

Testade Phena första gången igår.

Började med att sticka bakändan av en tändsticka i påsen,
för att spara det som stannade på den avrundade änden av stickan som dos, gissar på 4-5mg, eller lite till.

Inmundigade strax efter 16 på eftermiddagen, varefter jag tog med mig en öl ut & klippte gräs.
Satt så på klipparen till ca 17.30 & tyckte inte att det kändes något särskilt,
tills soppan tog slut i klipparen & jag klev av .. ooouupps .. nada balans. Funkade visst ..

Fick anstränga mig maximalt för att inte framstå som en raglande dåre för sambon,
som iofs sneglade lite extra, men eftersom mina pupiller inte skvallrade "tjack" var det rätt lugnt.

"Tittade på tv" till bortåt 22-tiden (jag sov som en stock & snarkade högt) varpå
sambon kröp till kojs och det var väl då ungefär hornen växte ut, tror jag.

Fram med en något mindre dos än den förra och på med en meter vatten.
(Jag är sprutnarkoman/kanyltorsk, så jag vill skjuta allt som är möjligt att inta så)

Hmm .. Phenazepam löser sig inte i vatten, kunde jag konstatera.
Efter en titt i kylen hittar jag så en flaska rom (Plantation Rhum, Barbados).
Suger bort det mesta vattnet ur lösglaset med en pump & tippar i en meter rom istället.

Nu händer det nåt iaf, de små vita partiklarna blir mindre & mindre & jag bestämmer mig för att hjälpa dem lite.
Jag vill ju helst inte slå i mig alkoholen heller, så en tur i micron verkar vara en bra idé.

Sagt & gjort.
Jag micrar lösningen i 4-5 sekunders omgångar tills partiklarna är i princip försvunna,
samtidigt som rommen har tappat sin fräna alkoholdoft. Duger som testdos i min bok.

Filtrerar upp i pumpen där det blir 1.2 meter ca - lagom tycker jag & sätter den.
Det känns inget medan jag trycker & jag hinner nästan göra rent verktygen vid vattenkranen innan det slår på.

Sen ryker balansen helt & jag tar flera steg bakåt fast jag hade tänkt stå still.
Vinglar så runt i köket & gömmer verktyg & lite sånt, får med mig ett par bärs i nypan
& tar sikte på soffan som finns i andra änden av huset. (Jag bor i hus, såklart).

Missar dörren ut från köket - två gånger - innan jag får upp farten mot min destination.
Hinner precis få ner aschlet i soffan när jag minns att jag har glömt att röka kvällsholken ..

Shiiiit .. aja, upp igen & via radiostyrning tillbaka ut i köksregionerna.
Meckar en 0.2a brunt i diggern & drattar omkull ett par gånger medan jag röker den.
(Jag sitter på huk & blåser in i vår vedspis när jag röker, så inga fallhöjder att tala om)

Nu blir jag helt dimmig & klarar knappt av att gömma allt som ska gömmas,
men det ordnar upp sig till slut & jag återvinglar till soffregionerna.
Där sätter jag troligen på något TV-program, för nästa minnesbild är när sambon väcker mig halv åtta,
toksovandes i soffan, varpå jag raglar upp & somnar om i sängen ett par-tre timmar till.

Idag - dagen efter.
Är världen forfarande ganska gungig & jag är f.t. inte sugen på att ta mer Phena.
Klassar den som en av de bästa att landa från tjack på, trots att jag inte testat just det.
Helt knockad ..
Citera
2008-05-28, 17:58
Medlem
ztellas avatar
grymt galen resa hihi får 5/5 av mig!
önskar bara att man varit med...
Citera
2008-05-28, 22:08
Medlem
Fontainebleaus avatar
Bra beskrivning på hur det känns att skjuta benzos, vissa säger att inget händer, men tycker det slår på något sjukt ibland och man blir helt lost.
4/5

"klara jag knappt av att gömma det som ska gömmas"
Det klarade inte jag en gång.
Senast redigerad av Fontainebleau 2008-05-28 kl. 22:14.
Citera
2008-05-29, 18:46
Medlem
Vias avatar
Take 2, samma resa.

Idag är det två dagar sedan jag tog phenat. ~50 timmar sen första & ~46 sen IV.

Är forfarande yr i skallen & har ingen balans att skryta med.
Börjar tycka att det är lite irriterande, faktiskt.
Skulle förmodligen vara annorlunda ifall jag var uppe i ett tjackrejs och i det läget
uppskattar att kunna bli seg & trött & kunna sova. Som det är nu gör jag det inte.

Rekommenderar inte Phena som "flumbenzo" då jag är klar i huvudet,
förutom att jag inget minns, men det gör jag oftast inte ändå p.g.a. mitt CB-rökande,
så det törs jag inte helt tillskriva Phenazepamet.

Inget odelat positivt omdöme alltså, men som sagt tror jag på det som downer
efter tjackrace då det har klonazepamliknande effekter.

Somnade irfån TV.n i går kväll med, det är inget jag vanligen gör,
visserligen rökte jag min kvällsholk som vanligt, men den somnar jag aldrig av.

Skulle vilja mana till försiktighet till folk som tänker testa, inte bara bra & billigt.
Främst tror jag att det är den rent löjliga halveringstiden som ställer till det.
Citera
2008-05-30, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Via
Suger bort det mesta vattnet ur lösglaset med en pump & tippar i en meter rom istället.
I told you ... att det inte löste sig i vatten. Hur som helst, så var du modig som vågade agera min försökskanain
Citat:
Missar dörren ut från köket - två gånger - innan jag får upp farten mot min destination.
Jo, det känner man ju igen. Lagt kort ligger när man flöddrar. Förberedelse och alla grejer inom räckstånd är A och O.
Citat:
Klassar den som en av de bästa att landa från tjack på, trots att jag inte testat just det..
Det där låter ju skitbra, det kanske tom slår ropparna då, som jag annars brukar använda i syftet at knocka mig efter för mycket och för länge på smuts. Eftersom den är laglig tog jag för givet att det inte skulle fungera och har däför inte provat den (förrän igår).

OffTopic: Så provade jag phena själv igår, och någongång under kvällen så fick jag den briljanta idén att även slå i mig ett gäng xanax. Skulle jag inte ha gjort Enda resultat var att jag med stor möda tog mig till soffan och somnade, sov i samma ställning i tolv timmar och vaknade sedan upp, fortfarande råflöddrad.

Nu börjar det dock ordna till sig, även om det fortfarande vinglar så i helvete när jag står upp. Jävligt potent benso, fattar inte överhuvudtaget hur den kana vara laglig för den måste ju vara livsfarlig i stora doser.
Citera
2008-05-30, 19:25
Medlem
Vias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockdoll
I told you ... att det inte löste sig i vatten. Hur som helst, så var du modig som vågade agera min försökskanain

Gillar som sagt nålar alldeles, alldeles för mycket.
Citat:
Ursprungligen postat av rockdoll
Nu börjar det dock ordna till sig, även om det fortfarande vinglar så i helvete när jag står upp. Jävligt potent benso, fattar inte överhuvudtaget hur den kana vara laglig för den måste ju vara livsfarlig i stora doser.

Jag gjorde ett nytt lösningsförsök i går kväll, denna gång med Jeltzin Vodka.
Tog en för ögat lika stor dos (3-5mg) och 2 meter vodka.
Micrade i 4-5 sekundersomgångar till skiten stormkokade varje gång jag slet upp microluckan.

Tyckte det löste sig bättre i rommen än i vodkan, kan det var möjligt?
Iaf var det inget jag kallar "lösning" utom när det var skållhett & självklart för varmt för att skjuta.
När det sen svalnade dök de attans prickarna upp igen ... inte bra.

Jag repeterade kokningarna flera gånger, för varje gång det var varmt antog lösningen
en simmig, klart skjutbart utseende. Jag upprepade iaf flera gånger & nöjde mig så.
När jag drog upp kunde jag konstatera att jag kokat bort nästan 1½ meter,
varpå jag tryckte ut igen & fyllde på med 1½ friska metrar & kokade ett par svängar till.

Nu så .. nästan inga partiklar finns att se och pumpen är laddad. (ca 1.7m)
Jag har haft "frubeslag" (hehe) & har ingen liten smidig pump kvar, utan bara en sån där tiometers
från ett "InkJet"-kit till bläckstrålen, men en fin liten vit kanyl har jag i alla fall ..

Slår i mig när det har svalnat nog under kallvattenkranen & fötterna valsar iväg igen ..
Det konstigaste tycker jag är att det inget känns under själva injektionen,
samt att att det inte tar huvudet i lika hög grad som motoriken & balansen.

Ö.h.t tycker jag inte flumvärdet hos phenat är mycket att hänga i granen,
man får fucked up balans ett par tre dar, alla säger att man ser helskum ut,
huvudet fungerar ungefär som vanligt, iaf på modesta doseringar.
Överdoserar man benso tappar väl de flesta helt kontrollen, säkert skulle detta ske här med.

Frågan är hur våldsam man skulle kunna bli liggande på rygg?
- För stå, gå, röra sig med någon som helst kursstabilitet är på phena - totalkört.

Har allvarliga planer att ge mig ut i natt på tjackjakt & se hur det kan bli sen,
risken är ju i så fall att jag tar motorcykeln .. helt utan balanssinne .. hoppas gyrot är starkt ..
Citera
2008-05-30, 20:08
Bannlyst
Inte illa att kunna få en ganska töntig grej - att vingla från en plats till en annan - till att låta som att man har varit på Disneyworld.

Men det är väl så, den som kan sätta ord på det som ngn annan inte kan, är den som utåt sett verkar ha fått en annan/bättre upplevelse.
Senast redigerad av Receptbelagd 2008-05-30 kl. 20:11.
Citera
2008-05-30, 21:49
Medlem
warriorss avatar
ph test

Citat:
Tycker personligen inte att denna lilla skrift riktigt duger som "tripprapport",
men har blivit ombedd att lägga den här, troligen pga den lilla extratwisten - Intravenöst ..

So, here goes nothing:

Testade Phena första gången igår.

Började med att sticka bakändan av en tändsticka i påsen,
för att spara det som stannade på den avrundade änden av stickan som dos, gissar på 4-5mg, eller lite till.

Inmundigade strax efter 16 på eftermiddagen, varefter jag tog med mig en öl ut & klippte gräs.
Satt så på klipparen till ca 17.30 & tyckte inte att det kändes något särskilt,
tills soppan tog slut i klipparen & jag klev av .. ooouupps .. nada balans. Funkade visst ..

Fick anstränga mig maximalt för att inte framstå som en raglande dåre för sambon,
som iofs sneglade lite extra, men eftersom mina pupiller inte skvallrade "tjack" var det rätt lugnt.

"Tittade på tv" till bortåt 22-tiden (jag sov som en stock & snarkade högt) varpå
sambon kröp till kojs och det var väl då ungefär hornen växte ut, tror jag.

Fram med en något mindre dos än den förra och på med en meter vatten.
(Jag är sprutnarkoman/kanyltorsk, så jag vill skjuta allt som är möjligt att inta så)

Nu händer det nåt iaf, de små vita partiklarna blir mindre & mindre & jag bestämmer mig för att hjälpa dem lite.
Jag vill ju helst inte slå i mig alkoholen heller, så en tur i micron verkar vara en bra idé.

Sagt & gjort.
Jag micrar lösningen i 4-5 sekunders omgångar tills partiklarna är i princip försvunna,
samtidigt som rommen har tappat sin fräna alkoholdoft. Duger som testdos i min bok.

Filtrerar upp i pumpen där det blir 1.2 meter ca - lagom tycker jag & sätter den.
Det känns inget medan jag trycker & jag hinner nästan göra rent verktygen vid vattenkranen innan det slår på.

Sen ryker balansen helt & jag tar flera steg bakåt fast jag hade tänkt stå still.
Vinglar så runt i köket & gömmer verktyg & lite sånt, får med mig ett par bärs i nypan
& tar sikte på soffan som finns i andra änden av huset. (Jag bor i hus, såklart).

Hinner precis få ner aschlet i soffan när jag minns att jag har glömt att röka kvällsholken ..

Shiiiit .. aja, upp igen & via radiostyrning tillbaka ut i köksregionerna.
Meckar en 0.2a brunt i diggern & drattar omkull ett par gånger medan jag röker den.
(Jag sitter på huk & blåser in i vår vedspis när jag röker, så inga fallhöjder att tala om)

Nu blir jag helt dimmig & klarar knappt av att gömma allt som ska gömmas,
men det ordnar upp sig till slut & jag återvinglar till soffregionerna.
Där sätter jag troligen på något TV-program, för nästa minnesbild är när sambon väcker mig halv åtta,
toksovandes i soffan, varpå jag raglar upp & somnar om i sängen ett par-tre timmar till.

Idag - dagen efter.
Är världen forfarande ganska gungig & jag är f.t. inte sugen på att ta mer Phena.
Klassar den som en av de bästa att landa från tjack på, trots att jag inte testat just det.
Helt knockad ..
Bra det verkar funka bra det där
Citera
2008-05-31, 11:19
Bannlyst
Citat:
Ö.h.t tycker jag inte flumvärdet hos phenat är mycket att hänga i granen, man får fucked up balans ett par tre dar, alla säger att man ser helskum ut, huvudet fungerar ungefär som vanligt, iaf på modesta doseringar.
Ja, precis så upplever jag det också. Man ligger pall i soffan och känner sig ganska klar i skallen, men att göra någon form av aktivitet är helt uteslutet. man kan sitta framför datorn och skriva rätt så felfria inlägg, men man klarar inte för sitt liv av att gå ut i köket och hämta en bira.
Citat:
Frågan är hur våldsam man skulle kunna bli liggande på rygg?
- För stå, gå, röra sig med någon som helst kursstabilitet är på phena - totalkört.
Inte våldsam överhuvudtaget . Finns inga möjligheter att man ens om man ville skulle kunna skada någon. Ens rörelser blir så slöa att offtret både hinner hoppa på en buss och komma hem innan man har koordinerat ett slag. Och inte ens medvetslösa/röreslehindrade behöver oroa sig; skulle man slå mot någon skulle man sikta så kraftigt fel att man antagligen bara skulle skada sig själv.
Citera
2008-05-31, 12:02
Medlem
Vias avatar
Hmm .. jag tog min första testdos på tisdag eftermiddag & ytterligare en liten IV på kvällen,
sen kan jag av mina inlägg i den här tråden konstatera att jag var i påsaset på
onsdagen eller torsdagen igen . men var fan tog torsdagen & fredagen vägen?
Idag är det väl för fasen lördag - väl? - dagvilsen vill jag iaf påstå att man blir med.
Har iaf helt missat att styra inför helgen, så nu börjar det bli lite bråttom ..

Nu tar jag inget mer phena på ett bra tag i alla fall.
Fint väder - motorcykelväder - småholksväder - ut & njut i solen, allihopa.

Peace.
Citera
2008-06-09, 00:59
Medlem
hesten303s avatar
Hur mkt är en meter vätska som alla som skjuter pratar om? btw ++ rapport!
Citera
2008-06-15, 20:23
Medlem
Fontainebleaus avatar
Meter=ml.
Gör det inte, inte värt det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem