• 1
  • 2
2008-05-28, 23:55
Medlem
Cum*s avatar
Tycker det är bra som det är nu. Man får en bra överblick vilka trådar som är aktuella.
Citera
2008-05-29, 00:50
Medlem
askers avatar
Sluta tramsa nu. Det är precis lagom som det är. Fler underforum leder bara till större förvirring och folk har ju problem att posta rätt redan som det är. Jag skulle hellre se att vi plockade bort underforumet Retro och kallar Konsol för Hårdvara, men den diskussionen hör inte hit.
Citera
2008-05-29, 01:01
Medlem
Megalomanias avatar
Spel -> FB

/ Moderator
Citera
2008-05-29, 06:08
Medlem
roaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asker
Sluta tramsa nu. Det är precis lagom som det är. Fler underforum leder bara till större förvirring och folk har ju problem att posta rätt redan som det är. Jag skulle hellre se att vi plockade bort underforumet Retro och kallar Konsol för Hårdvara, men den diskussionen hör inte hit.

Du tog orden ur munnen på mig asker pasker. Kikar man i konsol-forumet ser man på första sidan trådar som är 3-4 dagar gamla och det är mer än godkänt i mina ögon.

Sen om man vill dela upp forumet för att kunna undvika vissa ämnen/personer som faller under forumets topic så skulle vi nog kunna dissekera hela Flashback - men givetvis fungerard det inte.

Edit: Osammanhängade text beror på noll sömn.
Senast redigerad av roader 2008-05-29 kl. 06:12.
Citera
2008-05-29, 06:41
Medlem
jockelos avatar
Nu är jag inte för förslaget visserligen. Men om man skulle vilja göra en uppdelning, hade det inte då vart mer värt att dela in efter Nintendo, Sony, Microsoft, ...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in