2021-03-28, 22:50
Medlem
bombaccis avatar
fick en kall paj och kalla pommes idag.

på pajer tidigare brukade det stå vilken tid de tillverkades och när de ska slängas. inget sådant stod på pajen jag fick. tycker det är lite dåligt om det blir frivviligt att ge ut sådan info. förhoppningsvis blir jag inte sjuk ändå, men tycker donken ska vara mer öppen med det där.
Citera
2021-03-28, 23:44
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
fick en kall paj och kalla pommes idag.

på pajer tidigare brukade det stå vilken tid de tillverkades och när de ska slängas. inget sådant stod på pajen jag fick. tycker det är lite dåligt om det blir frivviligt att ge ut sådan info. förhoppningsvis blir jag inte sjuk ändå, men tycker donken ska vara mer öppen med det där.
Åt du där eller tog du.med dig maten hem?
Citera
2021-03-28, 23:56
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Åt du där eller tog du.med dig maten hem?

Tog med mig maten hem men det brukar gå snabbt så maten blir inte kall på den tiden.
Citera
2021-03-29, 14:44
Medlem
carminaburanas avatar
Vafan, gick in idag och sa till snubben bakom disken "en big mac, en mellan pommes och ett glas vatten." menar du meny alltså? " sa han och jag sa ok, jag antar det. Kollar kvittot sen och det kostade 77 spänn! Kostar inte en big Mac typ 35 och en mellan pommes 18, smt ett glas vatten 3 kr?!
Citera
2021-03-30, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Vafan, gick in idag och sa till snubben bakom disken "en big mac, en mellan pommes och ett glas vatten." menar du meny alltså? " sa han och jag sa ok, jag antar det. Kollar kvittot sen och det kostade 77 spänn! Kostar inte en big Mac typ 35 och en mellan pommes 18, smt ett glas vatten 3 kr?!

Låter spontant som om du fick menyn i alla fall, och att det inte spelade någon roll vad du valde för dryck. Priset skulle ha varit detsamma. Hade du beställt sakerna var för sig, ingen meny, så kanske det hade blivit billigare.

Annars brukar priserna variera mellan restaurangerna, samt beroende på om det är kampanjpriser eller inte. Vet inte om de fortfarande har den kampanjen, men nyligen hade de Big Mac för 35 kr. I vanliga fall brukar det kosta lite mer, när de inte har ett sådant erbjudande.
Citera
2021-03-30, 13:10
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fushsia
Låter spontant som om du fick menyn i alla fall, och att det inte spelade någon roll vad du valde för dryck. Priset skulle ha varit detsamma. Hade du beställt sakerna var för sig, ingen meny, så kanske det hade blivit billigare.

Annars brukar priserna variera mellan restaurangerna, samt beroende på om det är kampanjpriser eller inte. Vet inte om de fortfarande har den kampanjen, men nyligen hade de Big Mac för 35 kr. I vanliga fall brukar det kosta lite mer, när de inte har ett sådant erbjudande.

Snubben bakom disken var riktigt dryg när han sa "menar du en meny eller?"
Citera
2021-03-31, 14:16
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Tog med mig maten hem men det brukar gå snabbt så maten blir inte kall på den tiden.
Va väl det jag tänkte. Ät där och se till att det är nylagad.
Citera
2021-04-02, 15:43
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Va väl det jag tänkte. Ät där och se till att det är nylagad.

Wow vilken detektiv du är. Jag skrev ju att den förmodligen legat där länge.
Citera
2021-04-02, 19:02
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Wow vilken detektiv du är. Jag skrev ju att den förmodligen legat där länge.
Men det blir maten inte kall av.
Citera
2021-04-03, 13:39
Medlem
bombaccis avatar
Citat:

Jo det blir den
Citera
2021-04-03, 13:40
Medlem
1754s avatar
Citat:

Eh, jo det blir den. Du jobbar säkert på Donkan och är den som ger ut gammal kall mat till kunderna.
Citera
2021-04-03, 20:44
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Jo det blir den
Icke! Maten ligger i värdeskåp sörru. Gammal kan den bli men inte kall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in