2008-09-12, 22:27
Medlem
Jag gillar programmet. Det är en skön pastisch på 90-talets lekprogram ala "24 Karat" och "Rena rama sanningen". Blir lite lätt nostalgisk...
Sen är det ju underbart att Oldsberg är programledare. Har diggat honom stenhårt sen "Oldsberg för närvarande" och han är en legend i mina ögon.

Nu hoppas jag bara att näste utmanare blir någon med en roligare personlighet än tråk-Håkan. Han är ju lika intressant som en sten i skogen.
Citera
2008-09-12, 22:31
Medlem
topcat-_-s avatar
Kollade på det igår, tyckte mest att det var pinsamt. I finalen står dom och skjuter en plastboll upp i luften med en plastpistol och skall fånga den. Det ska dom alltså tävla om för 500.000:-. Jag menar, trodde det skulle vara lite mer seriöst än så.
Citera
2008-09-12, 22:46
Medlem
Kollade igenom några gamla avsnitt av Boston tea party och det slog mig att Patrik (fysikern) nog skulle kunna vara en rolig programledare istället för Oldsberg. Inte sagt att det inte finns många andra bättre, men kul att binda ihop det lite med andra FF-program och han är ju lite av en karaktär, som vi har lärt känna.
Citera
2008-09-12, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dexz
Kollade igenom några gamla avsnitt av Boston tea party och det slog mig att Patrik (fysikern) nog skulle kunna vara en rolig programledare istället för Oldsberg. Inte sagt att det inte finns många andra bättre, men kul att binda ihop det lite med andra FF-program och han är ju lite av en karaktär, som vi har lärt känna.

Stämmer bra det! Fan vad han var skön alltså Riktigt nördigt skön typ

http://www.youtube.com/watch?v=EL-vlLEpZwI 0.47 - Thats It!
http://www.youtube.com/watch?v=p1n2b6Lc8hE 0.38 - Reklam!

Han har det ju i sig för fan!
Senast redigerad av Metsys2k 2008-09-12 kl. 23:36.
Citera
2008-09-12, 23:32
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topcat-_-
Kollade på det igår, tyckte mest att det var pinsamt. I finalen står dom och skjuter en plastboll upp i luften med en plastpistol och skall fånga den. Det ska dom alltså tävla om för 500.000:-. Jag menar, trodde det skulle vara lite mer seriöst än så.
Haha, snacka om att du inte förstår grejen med Filip och Fredrik
Citera
2008-09-13, 02:44
Medlem
Weejays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topcat-_-

Jag tror de försökt få fram själva absurditeten i sista tävlingen att allt avgörs av/med en plastlekas made in taiwan...
Citera
2008-09-13, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weejay
Jag tror de försökt få fram själva absurditeten i sista tävlingen att allt avgörs av/med en plastlekas made in taiwan...
Tänk om kinesen som stod och gjöt den där skiten i nån maskin visste vad den skulle användas till.
Citera
2008-09-13, 02:48
Medlem
Är det nån som vet när programmen spelas in?
Tidigare samma dag eller?
Citera
2008-09-13, 04:53
Medlem
Pritchards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imhotep
Är det nån som vet när programmen spelas in?
Tidigare samma dag eller?

Avsnitten som visades tis-ons-tors spelades in föregående fredag.
Citera
2008-09-13, 05:04
Medlem
irbors avatar
Haha ja orka klaga på att sista momentet var oseriöst, det är filip och fredrik vi snackar om
Citera
2008-09-13, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pritchard
Avsnitten som visades tis-ons-tors spelades in föregående fredag.
OK, då tror jag att jag råkade läsa en spoiler natten till idag om hur det gick i programmen som sänds nästa vecka.
Fitta också..
Citera
2008-09-13, 11:03
Medlem
frankie16s avatar
Är det någon som sett förlagan? Är det ett tyskt koncept?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in