2012-12-02, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Haha från Ekwalls twitter alldeles nyss

Patrick Ekwall ‏@Ekwall
Fult klippt, 5:an. Ser ut som vi tänker men handlade bara om att trycka snabbast. Bilden kom upp för oss samtidigt som vi tryckte.

Klart att den självgode och dryge Ekwall aldrig kan erkänna att han suger.
Citera
2012-12-02, 21:44
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodenSwe
Jag tror faktiskt på honom. La märke till att alla gånger så verkade dem trycka samtidigt, vilket är ett väldigt sammanträffande varje gång om dem tänker några sekunder.

Jo jag tror honom också, jag menar svensk fotboll är ju hans huvudsakliga arbetsuppgift och man är rätt bra på att klippa och klistra i tv för att få det att se annorlunda ut.
Citera
2012-12-02, 21:45
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Haha från Ekwalls twitter alldeles nyss

Patrick Ekwall ‏@Ekwall
Fult klippt, 5:an. Ser ut som vi tänker men handlade bara om att trycka snabbast. Bilden kom upp för oss samtidigt som vi tryckte.

Riktigt pinsamt av Ekwall. Nannskog satt ju hela tiden vid sidan och skrek åt Ekwall att trycka direkt, att trycka snabbare o.s.v. Nej du Ekwall, du var riktigt långsam och kass på detta som skall vara ditt jobb. Det är bara för dig att erkänna.
Citera
2012-12-02, 21:45
Bannlyst
Vettefan om jag tror på Ekwalls twitter. I vilket fall lyfter 5an fram honom som inkompetent.
Citera
2012-12-02, 21:48
Medlem
Som någon nämnde så ser man att de trycker ungefär samtidigt och man ser ju ganska klart att de får bilderna ett par sekunder efter oss.
Citera
2012-12-02, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av apologi
Vettefan om jag tror på Ekwalls twitter. I vilket fall lyfter 5an fram honom som inkompetent.

Det gör han rätt bra på egen hand. Köra bil kan han inte heller
Citera
2012-12-02, 21:51
Moderator
Dr Kings avatar
Ha,ha klanten Ekwall kan inte köra bil heller. Får se hur han skall snacka bort detta på sin Twitter.
Citera
2012-12-02, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Det gör han rätt bra på egen hand. Köra bil kan han inte heller

Haha! Vilken lirare!
Citera
2012-12-02, 21:53
Medlem
Fromlandss avatar
Ekwall. Är han nykter? Har han körkort? Hahaha
Citera
2012-12-02, 21:54
Bannlyst
Folk som har Ekwall på twitter får gärna citera hans bortförklaringar! Vet inte varför men jag hoppas att Ekwall gör bort sig ännu mer i kommande tävlingar!
Citera
2012-12-02, 21:55
Bannlyst
Citat:
Haha! Vilken lirare!

Frågan är om det finns något han kan?
Citera
2012-12-02, 21:56
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Folk som har Ekwall på twitter får gärna citera hans bortförklaringar! Vet inte varför men jag hoppas att Ekwall gör bort sig ännu mer i kommande tävlingar!

Du kan läsa hans twitter
https://twitter.com/Ekwall
Behöver inte själv vara registrerad.

Patrick Ekwall ‏@Ekwall
Inget fel på klippningen i folkraceloppet i alla fall...tyvärr. Jag körde en Byggmark. Gick inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in