2010-12-23, 21:39
Medlem
Intressant. Jag förstod när jag såg grenarna innan första avsnittet att Holm skulle få det svårt, både i ett par av de fysiska och frågesporterna. Men de gjorde verkligen bra ifrån sig i många grenar. Att Philip körde över holm i både musik och känna igen ansikten är helt i linje med hur fruktansvärt nutidsorienterad han är. Inte ens Holm har någon chans på den typen av allmänbildning. Fredrik måste också berömmas för en närmast felfri insats där han vann alla grenar utom en mot Holmen, och då för att Holm drog på en snabb-chansning.
Citera
2010-12-23, 22:14
Medlem
Malewhales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thesys
Fredrik förstörde hatten så det var ingen fair seger.

Blev det verkligen någon skillnad?

Tycker att det var för jävla skönt att Holm torskade. Maken till tråkigare människa får man leta efter. Verkligen inte TV-material.
Citera
2010-12-23, 22:19
Medlem
Wheatstacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malewhale
Blev det verkligen någon skillnad?

Tycker att det var för jävla skönt att Holm torskade. Maken till tråkigare människa får man leta efter. Verkligen inte TV-material.

Själv höll jag inte på Holm för att han är en så fasansfullt underållande entertainer, utan för att han är en extremt kunnig person och en grym idrottsman

TV-producenterna verkar dock inte hålla med dig.
Citera
2010-12-24, 02:34
Medlem
Malewhales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheatstack
Själv höll jag inte på Holm för att han är en så fasansfullt underållande entertainer, utan för att han är en extremt kunnig person och en grym idrottsman

TV-producenterna verkar dock inte hålla med dig.

Alla kan ju inte tycka likadant. Jag tvivlar dock på att han hade fått vara med om han inte varit elitidrottsman. Jag håller inte heller på folk bara för att de är entertainers men någon slags nivå måste de ändå hålla. Oerhört spännande program dock, hatten av för producenterna.
Citera
2010-12-24, 03:58
Medlem
För mycket som ser och känns uppgjort ut för att det ska bli bra, om programmet inte hade haft en fast tid så kanske det blivit bättre, jag vet inte riktigt vad det är men nått är det.
Citera
2010-12-26, 18:28
Medlem
Dharmas avatar
Kan "Stig" som körde gocarten vara "The Stig"?

http://sv.wikipedia.org/wiki/The_Stig
Citera
2010-12-26, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dharma
Kan "Stig" som körde gocarten vara "The Stig"?

http://sv.wikipedia.org/wiki/The_Stig

Är du dum på riktigt?
Citera
2010-12-30, 14:33
Medlem
freeriderXIIs avatar
Vore kul om Zlatan kunde ställa upp. Skulle säkert gå dåligt i allmänbildningen( med undantag för Italienska, Spanska och Nederländska städer, men bättre i fysiska sporter och ev språk. Fast det är möjligt att han inte får för sin klubb, men vore häftigare om han fick det när han fortfarande är aktiv.
Senast redigerad av freeriderXII 2010-12-30 kl. 14:43.
Citera
2010-12-30, 14:39
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av co3ra
Straffarna kändes lite uppgjorda? :S

Eller så är Filip dålig på straffar helt enkelt. Minns dock inte hur han klarat av straffdueller i tidigare avsnitt. Blev han väsentligt sämre mot Holm kan det ju varit lite uppgjort för stämning.
Citera
2010-12-30, 15:48
Medlem
freeriderXIIs avatar
Vilka fler skulle ni vilja se utmana Filip och Fredrik ?

Ja kanske Henrik Dorsin och hans bror fotbollspelaren Mikael Dorsin.
Citera
2011-01-01, 23:30
Medlem
freeriderXIIs avatar
Arnold Schwarzenegger vore ett kap för serien.
Citera
2011-09-23, 14:14
Bannlyst
Ska de inte ha några deltagare denna säsong eller? Bara undrar eftersom de inte sökt några deltagare på kanal5.se utan bara publik. Men de kanske bara ska tävla mot idrottspersoner i år! Synd då för jag hade velat vara med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in