2010-12-19, 22:12
Medlem
Afros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonyment
Kanal 5 går i rejäl back.
Kan det vara därför de pumpar in så mycket reklam? Tror aldrig jag sett ett svenskt program med så mycket reklam som detta..

Är det någon som haft tråkigt och tagit tid på reklamen? Skulle vara intressant att veta.
Citera
2010-12-19, 22:13
Medlem
Dryg jävel på alla plan. Han kan inte vara 177 heller. Gårdinger va märkbart längre och honom har jag sett på nära håll vara max 175.

Ska bli kul på tisdag när de möter Stefan holm!
Citera
2010-12-19, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tryffel
Dryg jävel på alla plan. Han kan inte vara 177 heller. Gårdinger va märkbart längre och honom har jag sett på nära håll vara max 175.

Ska bli kul på tisdag när de möter Stefan holm!

Om du tycke gårdinger ser ut att vara max 175cm så är du antigen bara efterbliven eller så har du stora fel på ditt spatiala.
Citera
2010-12-19, 22:22
Medlem
perfectos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palleman
Allmänbildning.

alltså, visst. Kan köpa att man kan en del av svaren. Men det han kan är ju inte allmänbildning.
har ju själv gått ur skolan + universitet med väldigt höga betyg. men att ha en sådan bred kunskap som Filip har, borde ju kora honom till en av Sveriges smartaste män isf.
Citera
2010-12-19, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perfecto
alltså, visst. Kan köpa att man kan en del av svaren. Men det han kan är ju inte allmänbildning.
har ju själv gått ur skolan + universitet med väldigt höga betyg. men att ha en sådan bred kunskap som Filip har, borde ju kora honom till en av Sveriges smartaste män isf.

Har stött på många människor som har haft väldigt höga betyg i skolan men ändå är dom som idoter när det gäller allmänbildning
Citera
2010-12-19, 22:28
Bannlyst
Citat:

Har väldigtg lite med allmänbildning och konstruktivt tänkande att göra. Iaf i Sveriges nuvarande (fram till max 1994) skolsystem
Citera
2010-12-19, 22:59
Bannlyst
Citat:

Ja då har du helt enkelt inte lärt dig utan bara pluggat in för betygen.

Nu ägde du dig själv.
Citera
2010-12-19, 23:54
Medlem
Nintendokids avatar
Trist att inte stridspiloten fick va med att tävla! Hade gärna sett honom tävla
Citera
2010-12-20, 00:57
Medlem
swebarbs avatar
Holm verkar dom riktigt avsky i reklamen typ.. lär väl förlora där med. Kanske dags nu att lägga ner detta känns som dom förlorar nu i varje avsnitt, inget kul längre.
Citera
2010-12-20, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Holm verkar dom riktigt avsky i reklamen typ.. lär väl förlora där med. Kanske dags nu att lägga ner detta känns som dom förlorar nu i varje avsnitt, inget kul längre.

Är det inte det som är kul? Att dom inte vinner längre?
Med tanke på att dom verkar lida av samma hybris som Henrik Schyffert över
hur dom framställs/framställer sig i tv...
Citera
2010-12-20, 04:09
Bannlyst
Vilken oerhört osympatisk kille. Rikemanssnorunge från Djursholm eller liknande, gått på finskola (antar jag) och utbildar sig till läkare. Såklart sportnörd till råga på allt. Och nu en halv miljon rikare. Fy fan...
Citera
2010-12-20, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartmyran
Vilken oerhört osympatisk kille. Rikemanssnorunge från Djursholm eller liknande, gått på finskola (antar jag) och utbildar sig till läkare. Såklart sportnörd till råga på allt. Och nu en halv miljon rikare. Fy fan...

Nu sa han väl iofs att han kom från Gävle? Vet inte riktigt hur du känner, men för mig känns inte så Gävle så "rikemans". Snarare tror jag han behövde dom där pengarna rätt rejält så han har råd att betala tillbaka studieskulderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in