2008-05-28, 22:57
Medlem
Får nog hålla med om vad andra skrivit. Känns inte som någon jättebra idé. Ungefär som någon ny fredagsunderhållning från TV4 eller nåt. Hoppas jag har fel dock.
Citera
2008-05-28, 22:58
Medlem
snilleblixts avatar
Missade avsinnet där dom intervjuade Tyson, Finns de nåt torrent som jag kan ladda
Citera
2008-05-28, 23:14
Medlem
Bäckahästs avatar
Citat:
- Vi såg ju i ”På spåret” vilka dåliga förlorare Filip och Fredrik är så det kommer att bli fantastiskt att se dem tävla i alla olika grenar. Vi hoppas hitta riktigt bra utmanare som sätter dem på plats. Det är ett helt unikt program som är en lika oväntad som naturlig förlängning på deras tidigare program, säger Lars Beckung, programchef på Kanal 5.
Var F&F med i På spåret? Visste jag inte. Fast å andra sidan var dom ju helt okända på den tiden så det är ju självklart att jag inte kommer ihåg dem.

Jag är inte mycket för tävlingsprogram. Det luktar förnedringsteve lång väg tycker jag, vilket jag inte tycker är roligt, om jag inte råkar avsky vem det nu är som blir förnedrad.
Citera
2008-05-28, 23:16
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäckahäst
Var F&F med i På spåret? Visste jag inte. Fast å andra sidan var dom ju helt okända på den tiden så det är ju självklart att jag inte kommer ihåg dem.

Jag är inte mycket för tävlingsprogram. Det luktar förnedringsteve lång väg tycker jag, vilket jag inte tycker är roligt, om jag inte råkar avsky vem det nu är som blir förnedrad.
De var med för några månader sedan...
Citera
2008-05-28, 23:33
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken

Hur gick det för dom?

För övrigt tror jag programet kan bli rätt nice, återstår att se.
Citera
2008-05-29, 01:07
Medlem
Deannas avatar
Känns lite som en kombination av Jackass och Fångarna på fortet utan dvärgar och Gunde..
Nä, F&F var roliga för ett par år sedan, nu är de bara urflippade och överexponerade i Kanal5.
Citera
2008-05-29, 01:16
Medlem
känns inte speciellt tilltalande, men antar att jag ger första avsnittet en chans iallafall
Citera
2008-05-29, 02:47
Medlem
zundells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krim1
Hur gick det för dom?

Har ett svagt minne av att dom gick till final, lr så var det semi.
Citera
2008-05-29, 05:35
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zundell
Har ett svagt minne av att dom gick till final, lr så var det semi.

Då minns du fel. De gjorde ett rätt blekt intryck och blev utklassade av Hoa-Hoa/Hagen i kvalet till semin.
Citera
2008-05-29, 05:48
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snilleblixt
Missade avsinnet där dom intervjuade Tyson, Finns de nåt torrent som jag kan ladda
Ja.
Citera
2008-05-29, 09:34
Medlem
Bäckahästs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Ah, På Spåret. Blandar alltid ihop det med På Rymmen.
Citera
2008-05-29, 10:22
Bannlyst
Tydligen så är det inte FFs idé utan den tv kanal som köpt Kanal 5, ProSieben som kommit med idén.

http://en.wikipedia.org/wiki/Schlag_den_Raab är den tyska varianten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in