2008-09-10, 00:11
Medlem
Red Machines avatar
Jag tyckte att programmet var riktigt roligt faktiskt. Kände dock lite segt ibland men helt okej underhållning och jag tycker psykningarna från filip och fredrik var ganska sköna mellanåt. Det här kommer jag fortsätta att följa och sedan är Oldsberg ett hellylleproffs.
Citera
2008-09-10, 00:18
Medlem
herpesvårtas avatar
Jag trodde aldrig jag skulle säga det, jag har varit ett storfan av F&F sedan allra början, men det här var inte underhållande. Kändes som en trist blandning mellan stadskampen och 24 karat. Nej det här ska jag tillsammans med Myggan låtsas som det aldrig existerat.
Citera
2008-09-10, 00:38
Medlem
Jag tycker inte att det håller lika hög klass som andra Filip och Fredrik program. Men det var helt okej och riktigt roligt mellanåt.

"Thomas, akta lårbenshalsen nu"
Citera
2008-09-10, 01:10
Medlem
De gröna byxorna var med i High Chaparallavsnittet med Andy Dick, han mobbade också Filip för dem. Och ja, de är jävligt fula.

Vadå att F&F sålt ut sig? De jobbar med TV och är kommersiella ut i fingerspetsarna. Hur fan kan man då sälja ut sig? De är inte ett indiepopband från Sölvesborg direkt. I själva verket tycker jag det är otroligt ödmjukt av dem att överlåta programledarrollen i ett av sina program till en gammal stofil som hör hemma i På spåret och endast På spåret.

Att Ingvar dessutom har mage nog att tjöta om att det är hans program och att F&F ska sluta jiddra hade fått mig att vilja nita den jäveln. Han verkar uppenbarligen ha missat hela grejen med F&F. Det är ju just snacket dem emellan som gör det så bra, och så kommer tråkingvar och ber dem hålla klaffen...
Citera
2008-09-10, 01:10
Medlem
Brukar gilla deras program men detta var inte alls sevärt

Invar Oldsberg passar perfekt i "På spåret" men i ett sånt här program blir jag bara irriterad på hans överdrivna och standardiserade kommentarer.
Citera
2008-09-10, 01:32
Medlem
Bar57s avatar
Bara jag som stör mig på Oldsberg ska sätta på sig och ta av sig sina glasögon hela jävla tiden? Ser så jävla larvigt ut när han ska poängtera någonting osv

Annars inte jättebra för att var FF men kommer nog titta på det ändå.
Citera
2008-09-10, 02:08
Medlem
Djoonass avatar
Riktigt jäkla dåligt program.
Citera
2008-09-10, 03:24
Medlem
flushdraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randyrhoads22
Helt ok, hade förväntat mig mycket roligare. Filip och Fredrik borde hållt sig till Grattis Världen, de avsnitten kan jag se 100 gånger var utan att bli trött dom dem.

En ny säsong av Grattis Världen skulle sitta fint. Men vissa saker kanske man bara ska göra en säsong utav.
Citera
2008-09-10, 03:34
Bannlyst
Är F&F ett bögpar eller har jag missat något?

Bara undrar, är inte homofov´b
Citera
2008-09-10, 06:32
Medlem
Likvideras avatar
Första gången jag inte brytt mig om att ens ge ett av deras program en chans. Hela deras grej är deras kemi mellan varandra och snack. Poängen med ett program där de lallar runt och inte visar den här kemin är lika med noll .
Citera
2008-09-10, 10:25
Medlem
The_Insanes avatar
Jag tyckte programmet var rätt roligt att titta på men det jag inte förstår är hur utmanaren inte vann över Fredrik på första grenen jag menar han har ju fysiken för att kunna cykla,simma och springa men tydligen så klarade han inte av det....
Citera
2008-09-10, 10:55
Bannlyst
De senaste två grejerna dom gjort har hållt dålig klass, förra Hight Chaparall säsongen var ju inte mycket för världen. Det här är dock sämre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in