2009-10-27, 15:45
Medlem
roobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Kanske är vanligt folk för dig. Jävla adel.

Bor inte själv där, men har några bekanta som är helt vanliga knegare som bor i några slitna lägenheter där.
Antagligen har ni aldrig satt er fot på Lidingö, men hört att "de rika" bor där.
Citera
2009-10-27, 15:55
Medlem
majorapas avatar
Sjukt mycket reklam! Kändes som att man tittade på reklam hälften av tiden. Blev ju reklampaus var 10e minut.
Citera
2009-10-27, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roobbe
Bor inte själv där, men har några bekanta som är helt vanliga knegare som bor i några slitna lägenheter där.
Antagligen har ni aldrig satt er fot på Lidingö, men hört att "de rika" bor där.

Du har rätt jag har inte varit på Lidingö. Visst kan det finnas knegare som bor i några slitna lägenheter även där som säkert hade behövt lite extra pengar, men med tanke på hur hon såg ut, vilken brat till pojkvän hon hade och att hon hänger runt på stureplan så är det inte så att hon verkar bryta synen av den "traditionella" Lidingö-bon iaf. Så jag tror knappast hon var i akut behov av dom pengarna, tror jag iaf men jag är lite fördomsfull också då kanske.

EDIT: Sorry för OT
Citera
2009-10-27, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serpentes
Skärpning kanal5, skulle bli mycket bättre om utmanarna inte får ha en "kändis" bredvid sig som hjälper till, för det ska ju vara en jävla nöt att knäcka att slå F&F. Istället har det blivit nu att när en har vunnit över dom såppas tidigt i säsongen att man tappar liksom intresset och spänningen försvinner.
Med tanke på vad tråkiga deltagare de oftast har så är det väl bara bra att det finns en celebritet med.
Citera
2009-10-27, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jay.Jay
denna serien suger, solklart uppgjort och massa fjäsk och grin m.m

kollar hellre på ensam mamma nästa söndag

F&F har ju vunnit alla utom den här
Citera
2009-10-27, 23:18
Bannlyst
Saken med detta program är att det inte finns något hjärta eller charm att hitta någonstans, en "fabrikstillverkad" produkt helt enkelt utan någon som helst slags glimt i ögat. Till och med Filip verkar helt ointresserad av att medverka och man ser på honom att han bara vill därifrån. Kass underhållning enligt mig.

Förövrigt, för er som undrar så är den totala reklamtiden 45 minuter. Ganska imponerande Kanal5!
Senast redigerad av Johan1025 2009-10-27 kl. 23:23.
Citera
2009-10-27, 23:22
Medlem
plagueiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan1025
Saken med detta program är att det inte finns något hjärta eller charm att hitta någonstans, en "fabrikstillverkad" produkt helt enkelt utan någon som helst slags glimt i ögat. Till och med Filip verkar helt ointresserad av att medverka och man ser på honom att han bara vill därifrån. Ej underhållning för mig.

Förövrigt, för er som undrar så är den totala reklamtiden 45 minuter. Ganska imponerande Kanal5!

Ha ha är det verkligen 45 min reklam?
Citera
2009-10-27, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av plagueis
Ha ha är det verkligen 45 min reklam?
Känns som ett dygn när man väl tittar på fanskapet
Citera
2009-10-27, 23:35
Medlem
Tävlingen är specialanpassad för att passa FF och det är en kul idé.

De utmanar i grenar de själva är bra på eller kan tävla i och det är styrka med programmet men grenarna är väldigt slumpvist utsatta och poängen för seger är extremt avgörande om det är gren 1 eller 11. Ta inte detta för allvarlig!
Citera
2009-10-27, 23:41
Medlem
Cardinalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xd67
Tävlingen är specialanpassad för att passa FF och det är en kul idé.

De utmanar i grenar de själva är bra på eller kan tävla i och det är styrka med programmet men grenarna är väldigt slumpvist utsatta och poängen för seger är extremt avgörande om det är gren 1 eller 11. Ta inte detta för allvarlig!

Jag håller med dig, alla vet ju att filip vann sm i kaviar på knäckemackalängd för några årsen.
Citera
2009-10-27, 23:47
Medlem
Kul att det var någon från Lidingö som vann!
Bra mycket roligare att det är någon med stil och som kan uppföra sig och som skött sig och kämpat för bra betyg i skolan vinner än att någon medelsvensson som tycker Mona Sahlin vore en bra statsminister vinner, tycker jag iaf.
Citera
2009-10-27, 23:51
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAE
Kul att det var någon från Lidingö som vann!
Bra mycket roligare att det är någon med stil och som kan uppföra sig och som skött sig och kämpat för bra betyg i skolan vinner än att någon medelsvensson som tycker Mona Sahlin vore en bra statsminister vinner, tycker jag iaf.

Hur vet du att hon kämpat för bra betyg i skolan och skött sig? Hon kanske fick pengar av farsan eller sin pojkvän?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in