Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Frågan är väl om inte åldersgränsen har resulterat i att flera mindreåriga registrerar sig här eftersom det är en sådan grej som dom anser vara häftig att skryta om för kompisarna "jag har registrerat mig på flashback, det är 18 års gräns där"-aktigt? Lite omvänd psykologi över hela åldersgräns grejen tror jag.
Nja det där var väl lite långsökt, är ju bara att regga sig och hålla käft om åldern så klarar man sig, jag har suttit här sedan 2005 med denna användaren, då var jag inte 18år...(Nu är jag 18år)... Jag lyckades hålla mig kvar, sen när jag började läsa här 2004 fanns inte ens åldersgränsen, minns inte om den fanns när jag reggade mig, kan varit då nångång den infördes kanske...
Jag förstår vaför FB måste ha gränsen det är bra att sålla bort massa puckon redan från början med, dom som kan sköta sig och skriver nogulunda bra inlägg straffas ju inte endå.
Däremot tycker jag det borde bli ett jävla lyft på KfK regeln då jag tycker det finns för mycket jävla tramsare som inte gör annat än oneliners och har 2k posts.. I laidback ska man få tramsa tycker jag, där ska man inte behöva skriva långa uppsatser, samma i humor forumet.. Men jag tycker hela laidback mentaliteten börja sprida sig likt pesten över resten av FB... Jag skiter i hur folk stavar och hur många smileys de änvänder sålänge man förstår vad dom menar, men alla dessa jävla oneliners och allt jävla skitsnack får mig att börja se rött.