2008-05-27, 22:41
Medlem
GNAGETjonass avatar
Har förstått det som att "helikopterplattan" är en nostalgisk plats, med tanke på att skinsen hadde den som sin fest-plats och där dom chillade
osv under 80 och stora delar av 90-talet Men hur är det idagens läge, finns det skins som hänger där fortfarande? Kul o veta bara hehe Jävligt skönt och sitta där vid vattnet o klunka öl förövrigt.
Citera
2008-05-27, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GNAGETjonas
Har förstått det som att "helikopterplattan" är en nostalgisk plats, med tanke på att skinsen hadde den som sin fest-plats och där dom chillade
osv under 80 och stora delar av 90-talet Men hur är det idagens läge, finns det skins som hänger där fortfarande? Kul o veta bara hehe Jävligt skönt och sitta där vid vattnet o klunka öl förövrigt.

Det var inga skins som hängde där det var nassar och dom finns inte kvar, eller dom står o dricker öl på kajen men inte på själva plattan.
Citera
2008-05-28, 11:02
Medlem
grynings avatar
Det finns kvar,inte i samma utsträckning ,men ibland så
Citera
2008-05-28, 11:49
Medlem
GNAGETjonass avatar
Det var då vanliga skins som hängde där med, inte bara nassar..
Citera
2012-06-12, 14:47
Medlem
anna_83s avatar
Jo, de finns i allra högsta grad kvar. De sitter där just nu - jag gick just förbi. De har dessutom suttit där de senaste fem gångerna jag har gått förbi. Tippar på att de kommer fram under samma tid som skolan har sommarstängt och vädret tillåter det.
Citera
2016-11-30, 21:18
Medlem
ZcD475s avatar
Ja jag såg en för inte så länge sedan. Visst finns de men inte i lika stor utsträckning som tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in