2008-05-26, 15:05
Medlem
Elpenors avatar
Skickade ett PM till en moderator för tre dygn sedan, och har inte fått svar trots att moderatorn varit inloggad ganska mycket och skrivit flera inlägg. Mitt PM gick ut på att fråga om det var okej eller ett inte att diskutera ett visst ämne (ville försökra mig innan jag startade en tråd om det, så att jag inte ovetandes gjorde mig skyldig till ett regelbrott). Eftersom jag inte fått svar sände jag mitt PM till en annan moderator för samma forum, men hon/han har inte loggat in sedan dess och därför inte kunnat se mitt PM.

Jag har för mig att admin startade en tråd för ett tag sedan där han skrev att moderatorerna inte kunde svara på PM. Tråden skulle tas bort när problemet åtgärdats, och eftersom jag inte hittar tråden nu antar jag att moderatorerna åter kan svara på PM. Stämmer det? Hur ska jag göra för att få svar? Blir ni irriterade om jag skickar samma fråga till 3-4 moderatorer?
Citera
2008-05-26, 15:09
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elpenor
Skickade ett PM till en moderator för tre dygn sedan, och har inte fått svar trots att moderatorn varit inloggad ganska mycket och skrivit flera inlägg. Mitt PM gick ut på att fråga om det var okej eller ett inte att diskutera ett visst ämne (ville försökra mig innan jag startade en tråd om det, så att jag inte ovetandes gjorde mig skyldig till ett regelbrott). Eftersom jag inte fått svar sände jag mitt PM till en annan moderator för samma forum, men hon/han har inte loggat in sedan dess och därför inte kunnat se mitt PM.

Jag har för mig att admin startade en tråd för ett tag sedan där han skrev att moderatorerna inte kunde svara på PM. Tråden skulle tas bort när problemet åtgärdats, och eftersom jag inte hittar tråden nu antar jag att moderatorerna åter kan svara på PM. Stämmer det? Hur ska jag göra för att få svar? Blir ni irriterade om jag skickar samma fråga till 3-4 moderatorer?
Vi har inga problem med att läsa PM vad jag vet. Om du inte får svar från moderatorn du har skickat PM till ska du givetvis ta kontakt med en annan moderator. Nu har jag ingen aning om vad den här saken gäller, men ett svar ska du kunna förvänta dig. Om det sedan blir ett svar som du är nöjd med är ju en helt annan sak.

Edit: Det är är mitt 5000:e inlägg och jag hade tänkt att jag skulle "fira det" på något sätt, men det här sättet får duga...
Citera
2008-05-26, 22:06
Medlem
Ett Hunds avatar
Det var till mig du skrev, ser jag nu. Får be om ursäkt för dröjsmålet! Jag har läst ditt PM, men det måste helt enkelt ha kommit något annat i vägen och därefter föll det tyvärr nog i glömska.

Jag kan inte ge dig ett svar ännu, jag behöver ta upp frågan med fler moderatorer, för att kunna ge dig ett svar som inte bara baseras på min personliga åsikt.

Mvh Ett Hund
Citera
2008-05-27, 12:30
Medlem
antagonistens avatar
Är det något knas med RP-funktionen för tillfället?
Jag har skickat ett flertal RP:s de senaste dagarna men "problemen" har ännu inte åtgärdats och jag har inte fått svar på RP:na heller.
Citera
2008-05-27, 13:38
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Jag har skickat ett flertal RP:s de senaste dagarna men "problemen" har ännu inte åtgärdats och jag har inte fått svar på RP:na heller.

Funkar fint för mig. Men det kan ju vara andra som har problem.
Citera
2008-05-27, 13:39
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
RP-funktionen fungerar bra för mig.
Citera
2008-05-28, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Hund
Det var till mig du skrev, ser jag nu. Får be om ursäkt för dröjsmålet! Jag har läst ditt PM, men det måste helt enkelt ha kommit något annat i vägen och därefter föll det tyvärr nog i glömska.

Jag kan inte ge dig ett svar ännu, jag behöver ta upp frågan med fler moderatorer, för att kunna ge dig ett svar som inte bara baseras på min personliga åsikt.

Mvh Ett Hund
får man fråga vad det var förnått du ville starta en tråd om?
verkar ju vara ganska.... stort..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in