Vad kan det där vara för dll-fil egentligen? Hittar inget om den på google.
anledningen til latt felet uppkom är för att mitt avg antivirus upptäckte nån trojan idenna dll-fil som jag healade. nu får jag därför massa felmeddelanden .
anledningen til latt felet uppkom är för att mitt avg antivirus upptäckte nån trojan idenna dll-fil som jag healade. nu får jag därför massa felmeddelanden .
hur löser man detta månntro?
ett sätt är att söka reda på dll filen , flytta den till en annan mapp eller papperskorgen starta om burken och se om den säger något.
annars kan du söka reda på referenser till dll filen i regiestret eller msconfg och se om du kan ta bort det den vägen.
hur löser man detta månntro?
Heala aldrig filer, bättre med karantän och borttagning.
Tro mig, om denna fil varit seriös hade du hittat den på google, dom som hittar på dessa saker är snabba på att döpa om. Delete och rensa, återkommer den så återkommer du?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!