2008-05-26, 03:28
Medlem
RedQueens avatar
Jag älskar äckeldelen av Fear Factor så jag brukar sitta limmad mot tvn just då.

Men i ett avsnitt med tävlande par så hade de bytt ut äckeldelen mot en frisörstol som satt på en snurra. Så båda medlemmarna ur paren fick sätta sig där och sen snurra, då var de tvugna att raka skallen i den frisyr som stolen stannade på.

Några alternativ var helrakat, andra var mohawk och fläckar osv.

Och alla brudar backade ur!! Förutom en (och hon blev förresten hetare med rakad skalle). Även fast deras pojkvänner stod bredvid och intygade att ja jag kommer älska dig ändå och ja det växer ut rätt snabbt.

Men ÄNDÅ fegade de ur! Jag blev skitprovocerad. Tydligen är det hur lätt som helst för en tjej att käka upp en levande kackerlacka men när det kom till att raka av sig håret och riskera att bli lite ful så vek de sig som överkokad spaghetti en efter en.

Även när Joe Rogan intygat att de som rakade allt fick 25.000 dollar för det direkt.

Jag hade lätt rakat skallen för de pengarna eller bara för att vinna hela skiten när man ändå är där.

Vad hade ni gjort? Om ni inte hade gjort det, varför inte? Hade ni hellre valt kackerlackan? Det hade fan inte jag.
Senast redigerad av RedQueen 2008-05-26 kl. 03:31.
Citera
2008-05-26, 03:36
Medlem
hahaa, lätt. fyfan vilka puckon det finns.

Men å andra sidan, kolla den "avarage" tjejdeltagaren på FearFactor...
det är ju bara osmarta bimbosar som bryr sig om sitt utseende.
Citera
2008-05-26, 03:39
Medlem
fnuskes avatar
http://www.youtube.com/watch?v=a5mGpQQZo4A
Citera
2008-05-26, 03:42
Medlem
wemas avatar
Provocerande var ordet ja.
25 000 dollar för att raka skallen och inte göra det. Det är ju sinnessjukt.
Vore jag pojkvännen och min flickvän inte rakade skallen (för 25 000 dollar) så skulle jag dumpa henne direkt. Om inte bli väldigt förbannad! Å andra sidan så skulle jag aldrig skaffa mig en så korkad och utseendefixerad flickvän.
Citera
2008-05-26, 10:17
Medlem
ericmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedQueen
Och alla brudar backade ur!! Förutom en (och hon blev förresten hetare med rakad skalle).

Såg ett avsnitt när detta gjordes och jag vet inte om jag kan hålla med om att tjejen som gjorde detta blev snyggare med de där tussarna hon fick kvar. Kanske inte var samma avsnitt? Alla tjejer backade utom denna tjej där frisören bara körde loss lite random med rakapparaten. Har för mig hon tävlade med sin bror så när de båda var klara såg de nästan identiska ut.

För övrigt tror jag det handlar om att de inte har lust att lägga de år det tar innan det växer tillbaka till de längder de hade, med samma tjocklek. De damer som nekade hade iaf rätt långt hår och vad jag har förstått är det inga längder man fixar på något år. Samtidigt kan man ju tycka att man kan köpa schyssta hårförlängningar för en liten del av de pengarna som fås, men det kanske inte är samma sak.
Citera
2008-05-26, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnuske
http://www.youtube.com/watch?v=a5mGpQQZo4A

Haha hörde jag rätt?

"-Aaa I look like Sigourney Weaver.
- Nah you don't, Sigourney Weaver's HOT!"
Citera
2008-05-26, 12:45
Medlem
Fyfan vad löjligt.. Gå till frisören och få cirka 150 000 SEK för det...

Citat:
Ursprungligen postat av Dear_Joan
Haha hörde jag rätt?

"-Aaa I look like Sigourney Weaver.
- Nah you don't, Sigourney Weaver's HOT!"
Haha ja hörde det med
Senast redigerad av qzr1 2008-05-26 kl. 12:49.
Citera
2008-05-26, 13:56
Medlem
Vänta lite nu, uppfattade jag det korrekt? Så ifall dom klipper håret får dom 25000 dollar PLUS chansen att vinna summan i slutet?

Det är ju bara att använda peruk ett tag, hehe.
Citera
2008-05-26, 14:12
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Jag har inte låtit en sax komma nära mitt hår under 10 år..._inte en chans_ att jag skulle raka av det i nåt jävla teveprogram
Citera
2008-05-26, 14:29
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyperblast
Det är ju bara att använda peruk ett tag, hehe.
Det är ju det tjejen i klippet säger. Går att få tag på en hyfsat bra peruk för 25 000 dollar...

Grejen är väl mer det om det bara de som vinner får 25 000, och med tanke på det klipp som länkats så verkar det ju vara så den gången (det den mörkhåriga tjejen säger). Hur det varit andra gånger vet jag inte. Undviker programmet om jag kan.

Personligen skulle jag gladeligen raka av håret för de pengarna. Men å andra sidan är jag redan korthårig och dessutom kille. Tjejer lär ha bra mycket svårare med ett sådant val och de flesta jag känner skulle knappast göra det.
Citera
2008-05-26, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Jag har inte låtit en sax komma nära mitt hår under 10 år..._inte en chans_ att jag skulle raka av det i nåt jävla teveprogram

Klyvna toppar?
Citera
2008-05-26, 18:46
Medlem
Strixers avatar
jag är tjej och jag skulle lätt göra det för 25000$. jag skulle mycke hellre raka av allt hår än äta nå slagt kryp.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in