Flashback bygger pepparkakshus!
2008-05-25, 22:50
Medlem
Neveus avatar
En kompis som har PS3 hade en helt fantastisk skärmsläckare, var en jordglob som snurrade samtidigt som färger skiftade, undrar om denna finns till windows vista eller om ni kan tipsa om vackra skärmsläckare, vore skönt att ha en fin i bakgrunden.
Citera
2008-05-26, 12:41
Medlem
carbsons avatar
du kan ha animerade HD-bakgrunder om du har Vista Ultimate...kallas dreamscenes elle liknande.. men har du itne ultimate så är de svårt du
Citera
2008-05-26, 19:01
Medlem
Neveus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carbson
du kan ha animerade HD-bakgrunder om du har Vista Ultimate...kallas dreamscenes elle liknande.. men har du itne ultimate så är de svårt du

Men va trevligt, för jag har just vista ultimate så länka gärna till ovanstående.
Citera
2008-05-26, 19:14
Medlem
TheCazes avatar
Dreamscenes kan du tanka ner via Windows Update har jag för mig.
Citera
2008-05-26, 23:34
Medlem
carbsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neveu
Men va trevligt, för jag har just vista ultimate så länka gärna till ovanstående.
här har jag tankat från..tror den du söker finns med där

http://dream.wincustomize.com/

redit snygga grejjer

edit: för att tillägaa..detta är inte skärmsläckare utan bvakgrundsbilder...ännuballare än skärmsläckare...i HD format..tung skit
Citera
2008-05-27, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carbson

Dock är ''DreamScene'' ingen skärmsläckare utan en rörlig bakgrundsbild som suger en jävlarns massa kraft av datorn, har du en redig processor så är det väl värt det men har du inte det så rekommenderar jag att du skippar den biten.
Citera
2008-05-27, 15:18
Medlem
carbsons avatar
[quote=rajtantajtan87]Dock är ''DreamScene'' ingen skärmsläckare utan en rörlig bakgrundsbild

de var ju de jag sa:P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in