• 4
  • 5
2008-06-03, 15:40
Medlem
Pirrlos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattoosandbeer
Fan alltså.... denna jävla telefon har inte varit annat än strul...... Bytte kort idag och fick 2 gb kort, men jävlar så fort jag kopplar in skiten med varken med eller utan kort så kommer jag in LG PC Suit och det står att tele är kopplad, men likt förbannat så vägrar den synka.... Trycker jag på Innehåll på den så kommer detta fel mess upp direkt

http://img292.imageshack.us/img292/1649/10774178lr6.jpg

Prövade föra över 1 låt till tele på 2.1mg men likt förbannat så får jag till svar att minnet är fullt!!!

Fan slänger bort denna jävla skit tele snart..... Sedan frågar jag igen om det är bara jag som har problem med LG PC suit och Vista? läste på andra forum att det var fler

Har XP å synkningen med minneskortet funkar bra, har dock aldrig installerat LG PC suit så vet tyvär inget om det.
Citera
2008-06-03, 15:55
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirrlo
Har XP å synkningen med minneskortet funkar bra, har dock aldrig installerat LG PC suit så vet tyvär inget om det.

Oki men kör du med EFS MEDIA BUILDER by AKOM1976?? eller hur för du över allt till luren?
Citera
2008-06-03, 21:12
Medlem
Pirrlos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattoosandbeer
Oki men kör du med EFS MEDIA BUILDER by AKOM1976?? eller hur för du över allt till luren?

Öppnar bara telefonen som en extern hårdisk och drar sen bara över filerna från mapp till mapp. Varför göra det krångligare än man behöver :P
Citera
2008-06-04, 10:08
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirrlo
Öppnar bara telefonen som en extern hårdisk och drar sen bara över filerna från mapp till mapp. Varför göra det krångligare än man behöver :P

Oki just detta som jag tänkte på å, men detta sker ej med Vista kan jag säga men skall prova med en XP burk idag så jag återkommer med det hela.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in