2008-05-24, 22:27
Medlem
Jag har stora problem, datorn hänger sig hela tiden.
Nu har jag två frågor:
1. Finns det något program man kan ladda ner eller köpa som söker igenom datorn och automatiskt kan korrigera dylika fel (vad som nu kan vara orsaken)?
2. När jag ska göra systemåterställning finns bara återställningspunkter för ca en vecka bakåt. Varför finns det inte återställningspunkter längre bak i tiden?
Citera
2008-05-24, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ipar
Nu har jag två frågor:
1. Finns det något program man kan ladda ner eller köpa som söker igenom datorn och automatiskt kan korrigera dylika fel (vad som nu kan vara orsaken)?
2. När jag ska göra systemåterställning finns bara återställningspunkter för ca en vecka bakåt. Varför finns det inte återställningspunkter längre bak i tiden?
svar på fråga 1: ja det finns hur mycket som hälst både gratis och dom som kostar och dom som kostar som man kan fixa fram grats

2an: du kan skapa systemåterställnings pukter manuelt..
Citera
2008-05-24, 23:13
Medlem
boo`s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ipar
Nu har jag två frågor:

När sker detta, att den hänger sig?
Helt random? Uppstart? Vid öppnandet av något program? Mer info tack!
Och som timpa88 sa, de kan skapas manuellt.
Citera
2008-05-25, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpan8
svar på fråga 1: ja det finns hur mycket som hälst både gratis och dom som kostar och dom som kostar som man kan fixa fram grats

2an: du kan skapa systemåterställnings pukter manuelt..

1. Jag vet, därför tänkte jag om någon här kunde rekommendera nåt bra program de har goda erfarenheter av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in