Citat:
Ursprungligen postat av Pl0xan
Tjena, Jag har funderat på att testa svampar och undrar om de är farligt. Och om de är svårt att få tag i ny tänker jag mesta dels på Psilocybe semilanceata som man kan plocka i sverige. har hört att de är farligare att bruka alkohol. men men undrar också om de finns nått tillrednings sätt efter man plockat dom osv. Har aldrig testat narkotika klassade droger förut. Jag är mest intresserad av svamp eftersom man kan få häftiga hallucinationer. säg gära till iaf de finns nått sätt att undvika snetrippar osv.
Mvh nybörjare
Du kan börja lära dig att söka på forumet, tar endast 1min och du får fram den här tråden
http://www.flashback.org/showthread.php?t=79631
Till dina frågor:
. Nej det är inte farlig att blanda med alkohol, jag även föredrog att vara lite småfull när jag intog svampen samt testad 1ggr på syran.
. Vet inte om det stämmer men hört att man BÖR skölja rent svampar för att slippa parasitägg etc...kanske myt kanske inte, men jag tar inga risker...
. Snear du på svamp så släng i dig tung mat, vitamin c, socker etc. Eller du kan spy upp och se om du mår bättre ...sista lösningen är benso...
lycka till and pls sök nästa gång...
Mvh M