Har precis med hjälp av Movie2iTunes börjat importerat en hel del av min samling av tv-serier (XviD) in i iTunes då jag slipper mappstrukturen i FrontRow och man ser även vilka avsnitt man inte sett. Smidigt och bättre tyckte jag.
I iTunes ligger serierna hyfsat bra i rätt ordning (fallande med första avsnittet överst) och sorterade efter säsonger.
När jag öppnar FrontRow finns alla serierna under TV-Program och sen varje serie för sig. När jag sen går in på en serie så ligger de inte i fallande ordning utan i stigande

har kollat runt lite och det verkar som om det är så det ska vara.
Men vem fan vill ha det så när man har ett stort bibliotek med serier?! Kan vara bra om man har podcast eller liknande man följer.
Extremt irriterande!
Har även ställt in vinjettbilden på första avsnittet på varje serie så att man ser bättre/snyggare vilken det är men de följer inte heller med i FrontRow utan syns bara i iTunes.
Nån som vet om det här går att fixa eller ska jag helt enkelt gå över till en liten undangömd PC och ha den som mediacenter. För i Windows fanns det iaf inställningsmöjligheter, något som jag antar att den där Steve Jobs inte tycker att vi användare behöver, han vet väl bäst?