2008-05-23, 21:45
Medlem
RyanGiggss avatar
Ibland när min dator kommer in på en internet sida(speciellt) svenskafans.com så går cpu anv % upp till över 50 och ibland är den uppe i 99% och jag har ingen aning varför, processen som tar kraft heter iexplore.exe, samma problem händer ibland med msn, jag är jävligt dålig på datorer och har ingen aning vad jag ska göra men stör mig på seg dator och att fläkten går igång hela tiden, någon som vet vad som är fel?
Citera
2008-05-23, 22:02
Medlem
sommarlovs avatar
Antagligen flash-animationerna som suger kraft.
För firefox har jag lagt till flash-block, så inte batteriet i in laptop ska ta slut så fort när jag är på flashback!

Ja, det låter som ett skämt, men så är det!
Citera
2008-05-23, 22:14
Medlem
Germanias avatar
då känner du inte till att det knappt finns några såna annonser längre de håller på att fasas ut pga alla klagomål.
Citera
2008-05-23, 22:34
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
då känner du inte till att det knappt finns några såna annonser längre de håller på att fasas ut pga alla klagomål.
Och det tackar man ju som fan för i så fall!

Jag kommer ihåg när jag började använda forumet på allvar. Då fanns det någon jävla skitanimering (flash) för några jävla anabola-krämare som kallade sig Gymgrossisten, och gissa om den reklamen sög all musten ur min förra dator.. Nu har jag en nyare burk, men vis av den tidigare erfarenheten så använder jag alltid Flashblock numera. Vill jag se något så klickar jag bara fram det.. Det tillägget (Flashblock) till FF fick jag leta upp snabbt som fanken från början, annars hade jag inte använt Flashback-forumet nu för tiden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in