2025-01-21, 14:22
  #32701
Avslutad
Man får hoppas att den australiensiska publiken mobbar ut den dopade fuskaren Sinner i kvarten imorgon så får The GOAT en promenad mot bucklan sen.
Citera
2025-01-21, 14:25
  #32702
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Thiem fick psykos efter det och hans karriär tog slut 🤕🤣🤣

Sant men ändå uppnått mer än Zverev med sin Grand Slam titel. Det väger tyngre än 100 småtitlar.
Citera
2025-01-21, 14:30
  #32703
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Sant men ändå uppnått mer än Zverev med sin Grand Slam titel. Det väger tyngre än 100 småtitlar.

Zverev har väl bara 6 titlar fler än Alcaraz och då är han 6 år äldre.

Djokovic när han spelar bra då är han för svår, men Alcaraz kommer vinna många GS i sin karriär han och Sinner. Djokovic sista år för att vinna grand slams, nästa år är han nog för gammal ändå, kanske AO kan funka, men inte de övriga.
Citera
2025-01-21, 14:30
  #32704
Medlem
Alcaraz usel på att ge sig själv momentum. Så fort han har chansen att ta kommandot gör han ett enkelt misstag.
Citera
2025-01-21, 14:31
  #32705
Bannlyst
Att alcatraz har så svårt att returnera Djokovics servar 🤷🏻‍♂️
Citera
2025-01-21, 14:33
  #32706
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Man får hoppas att den australiensiska publiken mobbar ut den dopade fuskaren Sinner i kvarten imorgon så får The GOAT en promenad mot bucklan sen.

Sinner mår inte bra i värmen, fick nåt dundetpiller sist, nåt vi dödliga inte har tillgång till, kom ut som ny människa och vann matchen 😏😏🥸
Citera
2025-01-21, 14:34
  #32707
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Alcaraz har ändå vunnit 4 grand slam och han är bara 21 år. Zverev har inte vunnit ett skit förutom små turneringar och viker ner sig varje gång som du säger när han närmar sig final i Grand Slam. Där kan vi snacka om mentalt efterbliven.

Glömmer aldrig Us open-finalen mot Thiem, vilket haveri.

Fyra Grand Slam-titlar redan vid 21 år är väl bättre än någon av dom tre musketörerna, eller?

Mer imponerande var väl Monica Seles som tog sin åttonde (!) Grand Slam-buckla redan som 19-åring,
Ett beställningsjobb från Steffie Graf gjorde tyvärr att Monica Seles tappade momentum - en kniv i ryggen som 19-åring tog hårt mentalt på Serbiskan…
Citera
2025-01-21, 14:36
  #32708
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Zverev har väl bara 6 titlar fler än Alcaraz och då är han 6 år äldre.

Djokovic när han spelar bra då är han för svår, men Alcaraz kommer vinna många GS i sin karriär han och Sinner. Djokovic sista år för att vinna grand slams, nästa år är han nog för gammal ändå, kanske AO kan funka, men inte de övriga.

Tyckte jag såg en kort intervju med Novak inspelad för två veckor sedan - han berättar där att han kan tänka sig fem år till på ATP-touren!
Citera
2025-01-21, 14:37
  #32709
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretaForPresident
Tyckte jag såg en kort intervju med Novak inspelad för två veckor sedan - han berättar där att han kan tänka sig fem år till på ATP-touren!

Ja vore väl kul! Men han kommer få svårt i 5 setsmatcher mot Sinner och alla nya unga talanger som kommer ta ett kliv nu under 2025, tror detta är sista året han kan vinna en GS, förutom AO 2026.
Citera
2025-01-21, 14:39
  #32710
Medlem
Stör mig på Alcaraz minspel. Fan ser han så jävla glad ut för? Ligger fortfarande under och det var inte ens ett break. Lite fokus nu för helvete. Djokovic skulle aldrig jubla sådär för att han lyckades hålla sin serve.
Citera
2025-01-21, 14:41
  #32711
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Stör mig på Alcaraz minspel. Fan ser han så jävla glad ut för? Ligger fortfarande under och det var inte ens ett break. Lite fokus nu för helvete. Djokovic skulle aldrig jubla sådär för att han lyckades hålla sin serve.

Det var ju för att han hade break mot sig där, men redde ut det så han fortfarande har en chans. Klart man ska hypa upp sig.
Citera
2025-01-21, 14:42
  #32712
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Det var ju för att han hade break mot sig där, men redde ut det så han fortfarande har en chans. Klart man ska hypa upp sig.

Han har gjort det innan och knappt vunnit en poäng efter det. Nu ser det dock bättre ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in