2018-11-13, 12:27
Medlem
Elias kommer köra dubbla turneringar i indien, avslutar året sent, jaja, behöver väl ej ha någon negativ inverkan i och för sig.
Blir nog tufft för Federer, svårt vända runt det där
Citera
2018-11-13, 16:19
Medlem
calina85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Jag har Kevin Anderson som slutsegrare. Till och med lagt lite pengar på sydafrikanen. Blir en tuff match mot Kei idag men det ska nog gå vägen.
Ja, det var en riktig nagelbitare . Usch vad tråkigt att Del Potro blev skadad igen. Går det att ha mer otur? Skulle ha varit han istället för Nishikori😣
Citera
2018-11-13, 16:20
Medlem
Elias Ymer har det rejält jobbigt just nu i Indien, torskade första efter ha bränt 8 breakbollar, den 291-rankade tysken är den bättre så här långt, tyvärr
Citera
2018-11-13, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runber
Elias Ymer har det rejält jobbigt just nu i Indien, torskade första efter ha bränt 8 breakbollar, den 291-rankade tysken är den bättre så här långt, tyvärr
Vet inte riktigt vad EY försöker uppnå, inget sting i slagen, verkar mest leka bollplank och låta motståndaren ta tag i taktpinnen, dålig match av EY, kanske trött och för kort vila efter segern i söndags?
Citera
2018-11-13, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runber
Vet inte riktigt vad EY försöker uppnå, inget sting i slagen, verkar mest leka bollplank och låta motståndaren ta tag i taktpinnen, dålig match av EY, kanske trött och för kort vila efter segern i söndags?

Det är väl inte så konstigt få ett bakslag efter en turneringsseger, men ska man va ärlig kommer Elias inte nå speciellt högt på rankingen om han inte kan följa upp en seger i en turnering.
Inte bra faktiskt .
Citera
2018-11-13, 20:59
Medlem
Vobblers avatar
Anderson-Nishikori 6-0 6-1, vad tusan hände där? Var Kei nöjd efter att ha tvålat till Roger?
Citera
2018-11-13, 22:45
Medlem
Federer gjorde jobbet ikväll iaf.

Om han bara vinner med 2-1 mot Anderson(som ser stekhet ut) är han utslagen om Nishikori slår Thiem.

Federervinst med 2-0 och Nishikorivinst med 2-0 ger gemräkning, men troligtvis blir det Anderson och Federer vidare då.

Känns som ett prekärt läge för Roger.

https://pbs.twimg.com/media/Dr6bCGTWsAU5Ucx.jpg
Citera
2018-11-14, 14:36
Medlem
Skulle bara kolla lite futuresresultat och råkade snubbla över en livestream med Karl Friberg.
Den killen kan nog börja göra lite resultat under nästa säsong, framförallt en bra serve, fin känsla, ganska bra defensiv också, men framförallt bra kroppsspråk , bara positiv på banan.såg bara några game:s men.

Siar att Elias går in topp 100 nästa säsong, Mikael tror jag kommer gå in topp 200 under nästa säsong , sen tror jag Friberg kommer va rankad typ 350-400 efter nästa säsong.
Får se om jag får rätt i något av det.
Citera
2018-11-14, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Karl Friberg.
Den killen kan nog börja göra lite resultat under nästa säsong

Har humor också, se "Personal Interests" här:
https://www.itftennis.com/procircuit/players/player/profile.aspx?playerid=100173151
=)
Citera
2018-11-14, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suppose
Har humor också, se "Personal Interests" här:
https://www.itftennis.com/procircuit/players/player/profile.aspx?playerid=100173151
=)

Vadå humor? 😂
Citera
2018-11-14, 23:25
Medlem
Radwanska har valt att sluta p.g.a hälsoskäl. Tråkigt slut på en bra karriär. Jag kommer sakna henne, en underhållande spelare som spelade med hjärnan. Ett perfekt exempel på en spelare som spelade efter sin förmåga på bästa sätt. Hon hade inte kraft för att slå ut sina motståndare men hon hade ett antal år där hon spelade ut de allra flesta på touren med sitt smarta spel och fina teknik.
Senast redigerad av terribilis 2018-11-14 kl. 23:28.
Citera
2018-11-15, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Radwanska har valt att sluta p.g.a hälsoskäl. Tråkigt slut på en bra karriär. Jag kommer sakna henne, en underhållande spelare som spelade med hjärnan. Ett perfekt exempel på en spelare som spelade efter sin förmåga på bästa sätt. Hon hade inte kraft för att slå ut sina motståndare men hon hade ett antal år där hon spelade ut de allra flesta på touren med sitt smarta spel och fina teknik.

Tråkigt!
Jag gillade också Radwanska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in