2014-06-30, 14:44
Medlem
Vobblers avatar
t3nnis.tv är ruggigt instabil, den trackern är nere nästan jämt. Har ett konto där, kan logga in och kika hur många invites jag har att ge bort.
Citera
2014-06-30, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
t3nnis.tv är ruggigt instabil, den trackern är nere nästan jämt. Har ett konto där, kan logga in och kika hur många invites jag har att ge bort.

Tack, jag skulle uppskatta det mycket!
Behöver du en av mina mailadresser?
Citera
2014-07-01, 10:46
Medlem
BleAivanos avatar
Det verkar som om det finns lite missnöje bland spelarna med att "vissa spelare"
Nadal som tar för lång tid på sig mellan poängen.

http://www.eurosport.se/tennis/wimbledon/2014/federer-far-medhall-av-stjarnorna-ingenting-har-hant_sto4309589/story.shtml

Citat:
Caroline Wozniacki och Stanislas Wawrinka stämmer in i Rogers Federers kritik
mot spelare som tar för lång tid på sig mellan poängen. ”Vad har vi fått ut av ATP:s 25-sekundersregel? Ingenting!”, säger Wawrinka.

I skenet av Rafael Nadals frekventa regelöverträdelser kritiserade Roger Federer
de spelare som tar för lång tid på sig mellan poängen. I Grand Slams ligger
tidsgränsen mellan poängen på 20 sekunder men flera spelare tar mer tid än så i anspråk.

- Du kan inte ta 25 sekunder på dig. Jag menar, jag vet att du behöver fokusera.
Det kan jag göra på tio sekunder. Det kan inte bli så att vi bara får se två poäng
på två minuters spel, sa Federer då.
Citera
2014-07-01, 16:18
Medlem
PaulReedSmiths avatar
Hejja MILOS!!

Någon som såg vad Wawrinka och Lopez bråkade om? Såg bara lite av ett klipp de visade under matchen jag kollar.
Citera
2014-07-01, 16:59
Medlem
Mich13s avatar
Nick Kyrgios kliver in i rosa hörlurar...
Citera
2014-07-01, 20:23
Medlem
PaulReedSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Nick Kyrgios kliver in i rosa hörlurar...

.....och äger honom........i røven!!!!
Citera
2014-07-01, 22:21
Medlem
Serena Williams fick avbryta dubbeln idag pga skada. Hoppas att det inte är något allvarligt, vore tråkigt för Båstad som drar igång om två veckor om de skulle tappa ett så stort namn.
Citera
2014-07-01, 23:53
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaulReedSmith
.....och äger honom........i røven!!!!

Förlora i rosa hörlurar = Mupp, lägg racket på hyllan

Vinna i rosa hörlurar = Kaxigt och iskallt.
Citera
2014-07-02, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Serena Williams fick avbryta dubbeln idag pga skada. Hoppas att det inte är något allvarligt, vore tråkigt för Båstad som drar igång om två veckor om de skulle tappa ett så stort namn.

Var nog snarare pga sjukdom, hon var helt vimmelkantig, tappade bollar och hade sig.
Citera
2014-07-02, 07:16
Medlem
Gag Halfrunts avatar
Två av tre wild card till Båstad är klara. Det andra går till Christian Lindell. Tycker att det är välförtjänt - han har ju också varit bra i år, lite i skuggan av Elias Ymer.

http://hd.se/sport/2014/07/01/lindell-far-wild-card-till-bastad/
Citera
2014-07-02, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beyas
Var nog snarare pga sjukdom, hon var helt vimmelkantig, tappade bollar och hade sig.

Okej, dålig artikel jag hade läst då. Då finns det väl förhoppningsvis en bra chans att hon kan delta i Båstad.
Citera
2014-07-02, 09:42
Medlem
PaulReedSmiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Förlora i rosa hörlurar = Mupp, lägg racket på hyllan

Vinna i rosa hörlurar = Kaxigt och iskallt.

Jo väldigt mycket så. Han hade en halskedja i guld med som hängde utanför tröjan med. PIMP!

Underbara matcher idag. Inget att göra på jobbet. Har med mig laptop och platta så jag ska kunna maxxxxa alla matcherna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in