• 1
  • 2
2008-05-23, 22:40
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naikon
för mig står det att att avg antivirus 8.0 kostar pengar? 103 euro för ett år
Nix.. AVG ver 8 finns även i en gratisvariant, fast den kan va' lite knölig å hitta om man kommer in på grisofts vanliga sidor..

Checka denna länken istället: http://free.grisoft.com/
Citera
2008-05-23, 22:40
Medlem
927s avatar
AVG Anti-Virus Free Edition
http://www.grisoft.com/ww.upgrade-free
Citera
2008-05-24, 10:53
Medlem
Naikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Nix.. AVG ver 8 finns även i en gratisvariant, fast den kan va' lite knölig å hitta om man kommer in på grisofts vanliga sidor..

Checka denna länken istället: http://free.grisoft.com/

tackar kan hålla med om det, hittade inte något om gratis varianten på deras hemsida tack för länken
Citera
2008-05-24, 11:30
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naikon
tackar kan hålla med om det, hittade inte något om gratis varianten på deras hemsida tack för länken

då läser du, som så många andra, inte tillräckligt noga. AVG free nämns fllera gånger på deras förstasida, bla under News! .

Det är för övrigt en alldeles förträfflig produkt som jag har använt på 3 datorer i flera år. Rekommenderas!
Citera
2008-05-24, 15:30
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pingvinen
då läser du, som så många andra, inte tillräckligt noga. AVG free nämns fllera gånger på deras förstasida, bla under News! .
/.../
Att den fria versionen nämns är ju en sak, men du kan väl inte påstå att det (gratisprogrammet alltså) är lätt att hitta på grisofts vanliga webbplats (www.grisoft.com)?
Nej.. free.grisoft.com måste man nog (tror jag) dessvärre gå in på!
Citera
2008-05-24, 17:33
Medlem
differentdayss avatar
Problem.

När jag är färdig med installationen av AVG 8.0 kan jag inte uppdatera.

AVG's update-exe fil crashar, samma med någon dll-fil.

Jag använder Vista.

Har sökt på problemet men inte ens deras officiella forum tar upp problemet.
Citera
2008-05-25, 15:45
Medlem
pingvinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Att den fria versionen nämns är ju en sak, men du kan väl inte påstå att det (gratisprogrammet alltså) är lätt att hitta på grisofts vanliga webbplats (www.grisoft.com)?
Nej.. free.grisoft.com måste man nog (tror jag) dessvärre gå in på!

nej, självklart är det inte lika lätt att hitta som den kommersiella versionen. Det är ju trots allt ingen välgörenhet de bedriver. Därför krävs det lite detektivjobb, men det är det faktiskt värt. Om du istället googlar "download free avg" så leder första länken direkt fram. Inte illa, eller hur
Citera
2008-05-25, 19:05
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pingvinen
nej, självklart är det inte lika lätt att hitta som den kommersiella versionen. Det är ju trots allt ingen välgörenhet de bedriver. Därför krävs det lite detektivjobb, men det är det faktiskt värt. Om du istället googlar "download free avg" så leder första länken direkt fram. Inte illa, eller hur
He-he.. Nej, det är ju inte så illa..

Personligen har jag inga problem med deras hemsida. Jag har känt till den där "rätta" webbadressen i åratal, liksom jag har använt den fria AVG-versionen i åratal.. Fast alldeles nyligen bytte jag till F-Secure i o f s..
Citera
2008-06-06, 10:51
Medlem
Nu har dom förlängt gratisversionen på AVG 7,5 fram till 26:e juni.....
Citera
2008-06-06, 23:57
Medlem
testa Avast Antivirus, fungerar utmärkt för mig och det är helt gratis.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in