2023-01-08, 06:27
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikitha
Nu bytt namn till Ludwig Larsson……

Fick av en händelse veta att han bor i en mellansvensk stad hos en person (kvinna) och en tidigare bekant till mig. Han har trängt sig in hos henne och manipulerat henne så hon har "tappat det totalt" och snikar sig fram i boende så att säga. Jag har sagt upp bekantskapen med kvinnan då hon är helt i hans "våld" = han är totalt vrickad och drogar och lever på henne kan man säga. Fruktansvärt tragiskt för han ljuger om sitt tidigare liv och hon tror honom i allt och att han "älskar henne" osv.

Den här gången handlar det inte om något barn (kvinnan) alltså utan en vuxen person typ 40+ - men i varje fall är det för dj--gt för hon tar inte in/är inte mottaglig alls för vad vi andra har tagit reda på utan hon har tusen och en förklaringar som han ljugit henne full med - så vi kan inget göra helt enkelt och då gav jag upp och sa upp kontakten med kvinnan
Senast redigerad av CS128 2023-01-08 kl. 06:30.
Citera
2023-01-15, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Fick av en händelse veta att han bor i en mellansvensk stad hos en person (kvinna) och en tidigare bekant till mig. Han har trängt sig in hos henne och manipulerat henne så hon har "tappat det totalt" och snikar sig fram i boende så att säga. Jag har sagt upp bekantskapen med kvinnan då hon är helt i hans "våld" = han är totalt vrickad och drogar och lever på henne kan man säga. Fruktansvärt tragiskt för han ljuger om sitt tidigare liv och hon tror honom i allt och att han "älskar henne" osv.

Den här gången handlar det inte om något barn (kvinnan) alltså utan en vuxen person typ 40+ - men i varje fall är det för dj--gt för hon tar inte in/är inte mottaglig alls för vad vi andra har tagit reda på utan hon har tusen och en förklaringar som han ljugit henne full med - så vi kan inget göra helt enkelt och då gav jag upp och sa upp kontakten med kvinnan
Han verkar ha hemlig adress ?
https://www.merinfo.se/person/Oregis...76/brj62-382kx
Citat:
Ludwig Larsson
46-ÅRIG MAN
Översikt
Information
På adressen
Telefonnummer
Jobb & uppdrag
Joen Ludwig Hugo Larsson, 46 år, bor Ludwig har inga telefonnummer eller mobilnummer.
Ludwig bor ensam på adressen, i alla fall ingen person över 15 år.
Nästa födelsedag för Ludwig infaller den 30:e mars (47 år).
Citera
2023-01-15, 14:21
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Han verkar ha hemlig adress ?
https://www.merinfo.se/person/Oregis...76/brj62-382kx

Ja det verkar så och så är det nog. Han är inte skriven hos den person som jag var bekant med, alltså som jag sa upp kontakten med! Utgår ifrån att han är "rörlig" = inneboende hos folk (min f.d. bekant bland annat) och då menar jag även flera andra som jag inte känner alls samt pendlar lite hit och dit bl a till Christiania, det har jag fått veta då i höstas. Jag har liksom inte kollen på honom mer än det jag vet och har skrivit och det var i sensommaren/hösten förra året. Vill inte ha något alls med den mannen att göra när jag förstod vem han är och har gjort och då min bekant inte ville säga upp sin relation med honom = då sa jag upp min bekantskap med henne. För skulle jag umgås med henne då tror jag nog att man "får honom på köpet" lixom - Nej Tack!

Patrask - den mannen alltså - befattar jag mig inte med. Det går bort
Citera
2023-01-15, 18:11
Medlem
Citat:
Ja det verkar så och så är det nog. Han är inte skriven hos den person som jag var bekant med, alltså som jag sa upp kontakten med! Utgår ifrån att han är "rörlig" = inneboende hos folk (min f.d. bekant bland annat) och då menar jag även flera andra som jag inte känner alls samt pendlar lite hit och dit bl a till Christiania, det har jag fått veta då i höstas. Jag har liksom inte kollen på honom mer än det jag vet och har skrivit och det var i sensommaren/hösten förra året. Vill inte ha något alls med den mannen att göra när jag förstod vem han är och har gjort och då min bekant inte ville säga upp sin relation med honom = då sa jag upp min bekantskap med henne. För skulle jag umgås med henne då tror jag nog att man "får honom på köpet" lixom - Nej Tack!

Patrask - den mannen alltså - befattar jag mig inte med. Det går bort
Jag vet att han för ett eller ett par år sedan stod skriven i Brandbergen har jag för mig. Han byter ju namn stup i kvarten och verkar flytta runt mkt! Vet du om han rider fortfarande ? Rider din bekant ?
Citera
2023-01-15, 19:17
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Jag vet att han för ett eller ett par år sedan stod skriven i Brandbergen har jag för mig. Han byter ju namn stup i kvarten och verkar flytta runt mkt! Vet du om han rider fortfarande ? Rider din bekant ?

Han hette i höstas och troligtvis fortfarande L L (det tagna namnet!) som jag vet. Min f.d. ... bekant, rider inte som jag vet om iaf.
Citera
2023-01-15, 20:54
Medlem
Citat:
Han hette i höstas och troligtvis fortfarande L L (det tagna namnet!) som jag vet. Min f.d. ... bekant, rider inte som jag vet om iaf.
Jag såg honom på tävling 2014 och då hette han Hugo Lindroth i startlistan
Citera
2023-01-15, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rdict
Kan meddela att denna person nu sitter häktad för en ny händelse, han har dock ny identitet.

Två anhölls för rån och mordförsök
Vad handlar det här om ? Rån och mordförsök låter otäckt! Hur vet du att han är inblandad ? Artikeln är låst! Han har bytt namn ja som han gjort flertalet ggr, men han har ju samma personnummer.
Citera
2023-02-22, 21:21
Medlem
Citat:
Vad handlar det här om ? Rån och mordförsök låter otäckt! Hur vet du att han är inblandad ? Artikeln är låst! Han har bytt namn ja som han gjort flertalet ggr, men han har ju samma personnummer.
Ruskigt
Citera
2023-02-22, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AfSvinhufvud
Läste igenom tråden efter jag såg att den poppat upp igen.

Vad gäller våldtäkt bör kanske nämnas att:
Dels fortsatte "våldtäktsoffret" träffa honom på permissioner, inkl. fortsatta samlag.
Han knallades då till en "hårdare" anstalt och fick inga permissioner.
Dels fortsatte "våldtäktsoffret" att skicka nakenbilder på sig själv till honom under anstaltsvistelsen.
De var godkända i anstaltens post.
Dels sökte "våldtäktsoffret" telefontillstånd till honom och fick det godkänt. Detta hände när hon fyllt 18 år.

Möjligen kanske det är samma unga donna han är med idag.
Så det verkar vara sant, att det dels inte var en fysisk våldtäkt. Utan att det räknas som våldtäkt i lagens mening då hon var helt åt fn för ung.
Dels verkar bådas uppgifter om att de var tillsammans som ett par, faktiskt stämma.

Det finns faktiskt folk (kvinnor och män) som väljer att fortsätta en relation med en man som brutalt våldtagit dem. Jag har inget svar på varför, annat än möjligen Stockholmssystemet, toppat med att relationsvåld, inklusive sexuellt våld i regel alltid föregås av en lång psykisk nedbrytningsprocess där offret successivt bryts ner. De tror på löften om att ”allt ska bli bättre”. En del tror också att de kan ”bota” männen med sin kärlek 🙄. Och att det är synd om mannen ”som haft det så svårt i livet”.
*Jag läste en högskolekurs där forskningsstudier kring detta var kurslitteratur.
Senast redigerad av Firesnake 2023-02-22 kl. 21:34.
Citera
2023-05-14, 08:48
Medlem
Vad jag vet så har han bott på en båt i karlsborg ihop med en 25 årig kvinna från Stockholm i början av 2023
Citera
2023-06-04, 09:51
Medlem
Nu är han nog tillbaka i Köpenhamn
Citera
2023-06-10, 10:47
Medlem
Landslagsman
Förnamn P
Efternamn E
Flickidol och jag var utsatt på 90 talet 14 år gammal

https://www.expressen.se/kvallsposte...ka-ridsporten/