Citat:
Ursprungligen postat av Ljungbackaerik
Nej, de har arvda jaktvapen som tydligen innehas fullt lagligt enligt nagon undantagsregel som galler just arvegods. Jag vet inte om detta ar nagot kryphal, grazon eller vad det ar, men polisen har i vilket fall full vetskap om dem. Tyvarr har de kannt sig lockade att lamna in vapnen under amnestin, sa jag forsoker overtala dem att det inte ar nagon bradska alls och att det kan goras i stort sett nar som helst. Samtidigt jobbar jag givetvis pa operation overtalning for att fa dem att skicka vapnen gratis till mig.
Helt riktigt. Tyvarr tar en del allt de laser for sanning, och kan som du sager raka illa ut om de inte fatt korrekt information. Jag skulle bli mycket forvanad om nagon tog Orm Hakas inlagg pa allvar, men man vet ju aldrig.
OK, du vet att du sa det samma som jag sa? Och när denna lov om inget behov för registrering totalt har undvikit deg och alla andra förrut, därför att den är självklar och inte behäver skrivast ner, så fattar du kanske att det är just på samma sättet med alla dom andra vapnen jag talade om?
Om du nu säger något som hörs ut som f.eks. detta; "neeeej men fan jag menar fortfarande att du har fel men jag menar du hade rätt i den tilfällen men jag menar fortfarande att du har fel i ALT, och jag har aldrig sagt du har rätt i något alls, även om jag just sa det" så är du en jävla idiot, men det är så du verkar med din flip-flopping på ämnen. Först har jag fel i alt, så har jag rätt i en sak, så har jag fel i alt det andra men så har jag rätt i ennu en sak, så har jag fel i alt annat än den senaste saken du tänkte på, men då har du glömt bort den första saken jag hade rätt i enlikt dig, och du ignorerar fortfarande alla dom andra punktarna som jag talat om för deg, tills du så smånigom fattar lite mer och lite mer, men medge att du inte VET allt du pratar om, det kan du inte, och inte din kamerat hällre, han bulle-trynet där över dig.