2008-05-20, 20:45
Bannlyst
Hejhej!

Jag vill helt enkelt få bannat IP.

Varför då?

För att jag fullständigt tröttnat på flashback, och insett att man skulle må mycket bättre utan skiten.

Men varför slutar du då inte enbart att skriva och slutar att logga in på flashback?

För att jag har småsyskon som är under 18 år, och som dagligen använder denna dator för att logga in på Flashback. De läser och tittar på en massa saker som de inte bör.

-------

Har ingen vidare lust att bryta mot forumsreglerna, och förstöra för andra för att bli bannad, så tänkte gå denna väg istället.

Mvh
2008-05-20, 20:46
Medlem
kudde1s avatar
Du låter som en jävla fjäskare
2008-05-20, 20:46
Bannlyst
Låter extremt vettigt.
2008-05-20, 20:49
Moderator
impieteers avatar
IP-bann sker nästan aldrig, så jag tror inte du ska hoppas på för mycket. Vill du hindra dina småsykson att besöka vissa sidor så borde du fixa det själv med nåt nannyprogram eller att leka med hostsfilen eller nåt.
2008-05-20, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kudde1
Du låter som en jävla fjäskare

Nja, det vettfan. Hade jag varit intresserad av ett fortsatt flashbackande så hade det hela varit mer problematiskt, men nu har jag tröttnat.

Jag vill inte att mina småsyskon använder flashback, och jag tror inte att ni övriga medlemmar tycker att det är kul med 13-15 åringar sitter och fjortar sig på forumet.

Saken är biff lr?
2008-05-20, 20:51
Bannlyst
Men vadå??

De kan ju gå in med TOR, www.youhide.com eller på annat sätt komma förbi en IP-bann?

Är de över 13-14 år kan de garanterat sådana små trix.

OT...välkommen tbx firefly.
2008-05-20, 20:55
Bannlyst
Nej, de har inte den typen utav datakunskap, och så pass motiverade tror jag inte att de är, så att de skulle lägga någon vidare energi på det hela.

Vore tråkigt om jag på något sätt skulle behöva "förtjäna" en ip-bann.
2008-05-20, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JoltSparkZler
Nej, de har inte den typen utav datakunskap, och så pass motiverade tror jag inte att de är, så att de skulle lägga någon vidare energi på det hela.

Vore tråkigt om jag på något sätt skulle behöva "förtjäna" en ip-bann.

Det enklaste är väl att blockera flashback i routerns/brandväggens Filter-inställningar, så slipper du få ditt konto bannlyst.
2008-05-20, 21:00
Medlem
mockrims avatar
Redigera din hosts-fil genom att lägga till nedan rad i den;

66.249.91.104 www.flashback.org

Då hamnar dina småsyskon på google då de försöker nå flashback.
2008-05-20, 21:01
Medlem
snilleblixts avatar
Årets tråd
2008-05-20, 21:04
Medlem
micaeles avatar
Så Flashback ska vara ansvarigt för att hålla dina småsyskon borta från internets lite mer skumma delar?
2008-05-20, 21:09
Medlem
Rick Derriss avatar
"You should never deny your children education."

• 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in