Detta skrev jag i en tråd som blev censurerad förut i Libertarian-forumet:
Det är uppenbart att om det hade varit pro-libertarian så hade det inte censurerats. Jag tycker att Flashback bör värna mer om yttrandefriheten på forumet. Många håller säkert inte med mig men jag ville bara ha det sagt. Khepera sa att han inte bannar mig om jag skriver det här.
Jag fick en varning av Khepera innan alltså.
Hoppas detta inte blir censurerat.
Citat:
Libertarianer = För censur
I en tråd på detta forum så frågades det "Hur många libertarianer tror ni att vi har i Sverige" ungefär. Då skrev jag ungefär:
"Ja du, förhoppningsvis så har vi jävligt få libertarianer i Sverige då Libertarianism är en pseudo-ideologi på samma sätt som att objektivism är en pseudo-filosofi anpassad för 15-åringar utan verklighetsförankring."
Sedan censurerades det helt och hållet. Jag får inte komma till tals alls! Jag trodde libertarianer, flashback och liknande dyrkade yttrandefriheten men nähä...
Vilken moderator ligger bakom detta? Khepera, vet du någonting om det här?
Nu fick jag ett PM från Khepera. Det var tydligen han som censurerade det. Khepera: du kan väl åtminstonde säga åt mig att hålla mig mer till ämnet om du tycker att jag var OT istället för att bara censurera helt och hållet?
Ursprungligen postat av 2_Thumbs_Up
Såvida det inte var staten som tog bort ditt inlägg så var det inte censur.
Var får ni alla era definitioner ifrån? Ayn Rand Lexicon?
I en tråd på detta forum så frågades det "Hur många libertarianer tror ni att vi har i Sverige" ungefär. Då skrev jag ungefär:
"Ja du, förhoppningsvis så har vi jävligt få libertarianer i Sverige då Libertarianism är en pseudo-ideologi på samma sätt som att objektivism är en pseudo-filosofi anpassad för 15-åringar utan verklighetsförankring."
Sedan censurerades det helt och hållet. Jag får inte komma till tals alls! Jag trodde libertarianer, flashback och liknande dyrkade yttrandefriheten men nähä...
Vilken moderator ligger bakom detta? Khepera, vet du någonting om det här?
Nu fick jag ett PM från Khepera. Det var tydligen han som censurerade det. Khepera: du kan väl åtminstonde säga åt mig att hålla mig mer till ämnet om du tycker att jag var OT istället för att bara censurera helt och hållet?
Ursprungligen postat av 2_Thumbs_Up
Såvida det inte var staten som tog bort ditt inlägg så var det inte censur.
Var får ni alla era definitioner ifrån? Ayn Rand Lexicon?
Det är uppenbart att om det hade varit pro-libertarian så hade det inte censurerats. Jag tycker att Flashback bör värna mer om yttrandefriheten på forumet. Många håller säkert inte med mig men jag ville bara ha det sagt. Khepera sa att han inte bannar mig om jag skriver det här.
Jag fick en varning av Khepera innan alltså.
Citat:
Nu får du ge dig. I forumet diskuterar man sakfrågor. Vill man klaga på modereringen, då får man göra det i PM till mig eller Kivan. Men du svarade inte på mitt PM utan lade ut det i forumet istället, och klagar på cencur (trots att cencur är något som endast staten kan syssla med).
Det här blir en officiell varning.
Det här blir en officiell varning.
Hoppas detta inte blir censurerat.