2008-11-01, 11:21
Medlem
Att Fairy Tail ska vara bättre än One Piece kan jag inte hålla med om, men just nu ÄR Fairy Tail mer intressant. Hur episkt nu än One Piece ska föreställa så tycker jag det missar målet. Nya skurken är meh, jag är inte det minsta intresserad av det som händer just nu, ge mig resten av Mugiwara Kaizoku så blir jag lycklig :P

Gerrard-arcen måste väl vara det bästa ur Fairy Tail än så länge? Tycker ändå inte den är riktigt lika episk som Alabastra, eller framför allt; Enies Lobby. Dessa två är ju riktigt jävla magiska
Citera
2008-11-01, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kezuke
Att Fairy Tail ska vara bättre än One Piece kan jag inte hålla med om, men just nu ÄR Fairy Tail mer intressant. Hur episkt nu än One Piece ska föreställa så tycker jag det missar målet. Nya skurken är meh, jag är inte det minsta intresserad av det som händer just nu, ge mig resten av Mugiwara Kaizoku så blir jag lycklig :P

Gerrard-arcen måste väl vara det bästa ur Fairy Tail än så länge? Tycker ändå inte den är riktigt lika episk som Alabastra, eller framför allt; Enies Lobby. Dessa två är ju riktigt jävla magiska

Håller med dig till 100%
Citera
2008-11-02, 00:37
Medlem
Imirons avatar
Citat:

Jag med. Det som h'nder nu är relativt ointressant. Alla visste att Luffy skulle slå sönder dom där fula ormbrudarna. Tvivlar på att bossen blir något större problem. Jag vill se vad som händer med Ace ffs!
Citera
2008-11-19, 21:25
Medlem
Nya kapitlet är ute på onemanga.com

Ovanligt tidigt
Citera
2008-11-21, 00:11
Medlem
Dessutom ser det ut att arta sig. NAMI! FRANKY! SANJI!!!!

Hancock som ny crewmate? Hoppas jag inte på, tycker hon verkar ganska... Tja... Robin? Inte lika klockren som de senaste två additionerna till crewet. Jag hoppas på fet rövsparkning och att se vart resten av crewet tog vägen.
Citera
2008-11-21, 00:53
Medlem
Citat:
Dessutom ser det ut att arta sig. NAMI! FRANKY! SANJI!!!!

Hancock som ny crewmate? Hoppas jag inte på, tycker hon verkar ganska... Tja... Robin? Inte lika klockren som de senaste två additionerna till crewet. Jag hoppas på fet rövsparkning och att se vart resten av crewet tog vägen.

Sanji hamnade ju på ett klockrent place iaf!

Jag tror Hancock hade passat i crewet eftersom hon är kär i Luffy, vilket blir lite kul mellan Hancock och Sanji
Citera
2008-12-05, 20:50
Medlem
Nytt chapter ute. Jag måste ta tillbaka mina gamla ord om att Fairy Tail är bättre än One Piece. Fairy Tail är bra jovisst, men den är 400 chapters ifrån att vara så bra som One Piece, kanske om man får veta lite mer om natsu och ifall världen blir större så tror jag det kan gå hela vägen. Men som det är just nu är One piece helt klart den mest episka mangan och ifall dom tidigare incidenterna har varit episka så kommer garanterat den här vara Legendarisk..... Enough said.

PS: Den här tråden värkar ganska död
Citera
2008-12-06, 19:15
Medlem
Samb0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedy.old
Nytt chapter ute. Jag måste ta tillbaka mina gamla ord om att Fairy Tail är bättre än One Piece. Fairy Tail är bra jovisst, men den är 400 chapters ifrån att vara så bra som One Piece, kanske om man får veta lite mer om natsu och ifall världen blir större så tror jag det kan gå hela vägen. Men som det är just nu är One piece helt klart den mest episka mangan och ifall dom tidigare incidenterna har varit episka så kommer garanterat den här vara Legendarisk..... Enough said.

PS: Den här tråden värkar ganska död

Ska självklart införskaffas.
Citera
2008-12-09, 23:35
Medlem
Wojaks avatar
Jag tycker att Fairy Tail och One Piece håller samma mått nuförtiden.
Båda två är mina favoritserier nu.

Coolt att Ruffy ska storma platsen där Ace hålls fången. Jag tror ärligt talat inte det kommer gå så väl.
Om Buggy's mannar var med, så kanske.
Citera
2008-12-10, 18:56
Medlem
Inget kapitel den här veckan

Luffy stormar Impel Down , vi kan förvänta oss lite seriös action här!
Citera
2008-12-12, 15:46
Medlem
Har mangan med Silver fox Foxy händelserna? Är i slutet av Thriller Bark Arcen i animen och funderar på om det är värt att läsa mangan istället eftersom Foxy tydligen ska komma tillbaka, gillar hans personlighet men hatar Davy Back sakerna..
Citera
2008-12-12, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philip390
Har mangan med Silver fox Foxy händelserna? Är i slutet av Thriller Bark Arcen i animen och funderar på om det är värt att läsa mangan istället eftersom Foxy tydligen ska komma tillbaka, gillar hans personlighet men hatar Davy Back sakerna..

Jag har inte kollat på animén så vet inte hur många gånger foxy är med.

Såvitt jag vet finns foxy med en gång i mangan, kan leta upp vilket kapitel/bok senare.

enligt mig så ska du läsa mangan, det är lätt värt det, den är så sjukt bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in