Sen finns det ju den speciella stenen (kommer fan inte ihåg namnet på svenska, havtornsten kanske?...) Kairouseki (stavning) som Smoker har på sitt vapen.
Marco's kraft verkar aningen överkraftig..
Jag tycker den var tuff. Den är liksom Zoan och Logia.
Jo, vore ju rätt värdelöst om han återföddes i askan varje gång han blev dödad.
Är förövrigt sur över att Vitskägg hade djävulsfrukt, det sabbade honom. Ger Oda Falköga en frukt ska jag fan döda honom.
Vitskägg ska ju uppenbarligen ha en djävulsfrukt! Det är inget snack om saken, det finns ingen chans att han skulle klara sig sådär utan någon form av "hjälp" Men om Shanks eller Falköga också har det, då slutar jag läsa!
Jo, man kan tycka att Ruffy är för svag för att påverka utgången. Men det är trots allt tre personer på Shichibukai-nivå som anländer (även om det är osäkert vad Krokodil kommer göra).
Don flamingo är lätt coolast så oerhört chill med allt. mjo, Marco är övergrym men jag tycker Kuma är helt jävla sinnessjukt bra, vafan, han drar ut skadan ur ruffy, å luftspränger Oars
Don flamingo är lätt coolast så oerhört chill med allt. mjo, Marco är övergrym men jag tycker Kuma är helt jävla sinnessjukt bra, vafan, han drar ut skadan ur ruffy, å luftspränger Oars
Jag hatar Flamingo. Jävla värdelös lallare. Slår vad om att han kommer försöka kontrollera någon starkare pirat men faila totalt. Det handlar bara om viljestyrka. Och sen får han bögstryk.