2009-08-24, 00:01
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingeliv
Sen finns det ju den speciella stenen (kommer fan inte ihåg namnet på svenska, havtornsten kanske?...) Kairouseki (stavning) som Smoker har på sitt vapen.

Marco's kraft verkar aningen överkraftig..
Jag tycker den var tuff. Den är liksom Zoan och Logia.

Alla logia är förövrigt overpowerd.
Citera
2009-08-24, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Jag tycker den var tuff. Den är liksom Zoan och Logia.

Alla logia är förövrigt overpowerd.

Kraften är sjukt tuff, men hoppas att den används på rätt sätt och inte blir en tråkig "omg, jag kan inte dö" kraft, om du förstår hur jag tänker?
Citera
2009-08-24, 20:16
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingeliv
Kraften är sjukt tuff, men hoppas att den används på rätt sätt och inte blir en tråkig "omg, jag kan inte dö" kraft, om du förstår hur jag tänker?
Jo, vore ju rätt värdelöst om han återföddes i askan varje gång han blev dödad.

Är förövrigt sur över att Vitskägg hade djävulsfrukt, det sabbade honom. Ger Oda Falköga en frukt ska jag fan döda honom.
Citera
2009-08-24, 20:53
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imiron
Jo, vore ju rätt värdelöst om han återföddes i askan varje gång han blev dödad.

Är förövrigt sur över att Vitskägg hade djävulsfrukt, det sabbade honom. Ger Oda Falköga en frukt ska jag fan döda honom.

Vitskägg ska ju uppenbarligen ha en djävulsfrukt! Det är inget snack om saken, det finns ingen chans att han skulle klara sig sådär utan någon form av "hjälp" Men om Shanks eller Falköga också har det, då slutar jag läsa!
Citera
2009-08-25, 21:27
Medlem
Forsnackes avatar
Hoppas fan att han är stark, jag är oroad för hotet som crocodile nämnde, att alla Whitebeard tidigare besegrat skall falla honom i ryggen.
Citera
2009-08-25, 23:59
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forsnacke
Hoppas fan att han är stark, jag är oroad för hotet som crocodile nämnde, att alla Whitebeard tidigare besegrat skall falla honom i ryggen.
Jo, men Vitskägg har många allierade också. Tänk som Ruffy. Jag tror han har fler vänner än egentliga fiender.
Citera
2009-09-03, 17:58
Medlem
omfg, nästa kapitel!!!!!! VILL HA NÄSTA KAPITEL!
Citera
2009-09-03, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
omfg, nästa kapitel!!!!!! VILL HA NÄSTA KAPITEL!
Haha håller med, nu kommer ju Luffy!
Citera
2009-09-03, 23:18
Medlem
Imirons avatar
Jo, man kan tycka att Ruffy är för svag för att påverka utgången. Men det är trots allt tre personer på Shichibukai-nivå som anländer (även om det är osäkert vad Krokodil kommer göra).
Citera
2009-09-04, 10:15
Medlem
Igor89s avatar
Don flamingo är lätt coolast så oerhört chill med allt. mjo, Marco är övergrym men jag tycker Kuma är helt jävla sinnessjukt bra, vafan, han drar ut skadan ur ruffy, å luftspränger Oars
Citera
2009-09-05, 15:40
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igor89
Don flamingo är lätt coolast så oerhört chill med allt. mjo, Marco är övergrym men jag tycker Kuma är helt jävla sinnessjukt bra, vafan, han drar ut skadan ur ruffy, å luftspränger Oars
Jag hatar Flamingo. Jävla värdelös lallare. Slår vad om att han kommer försöka kontrollera någon starkare pirat men faila totalt. Det handlar bara om viljestyrka. Och sen får han bögstryk.
Citera
2009-09-07, 19:08
Medlem
Forsnackes avatar
Avskyr också flamingo, han liknar mig som fan till utseendet och ær ett as.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in