2012-07-15, 09:19
Medlem
Bimboankans avatar
hmm
heltärligt så funderar man på att göra en operation förlängning/tjockare.
då jag jag fick sjukdomar när man var mindre så man stannade i växten av all medicin man fick..
undrar lite över hur mkt det kostar och vart man ska vända sig.
tackar på förhand Yahoo.
Citera
2012-07-15, 12:27
Medlem
Rompetrolls avatar
Nu vet jag bara en som utför detta. Men du kan ju alltid ringa/maila dina frågor

http://www.plastikkirurgi.com/sv/Beh.../Peniskirurgi/
Citera
2012-07-15, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimboankan
hmm
heltärligt så funderar man på att göra en operation förlängning/tjockare.
då jag jag fick sjukdomar när man var mindre så man stannade i växten av all medicin man fick..
undrar lite över hur mkt det kostar och vart man ska vända sig.
tackar på förhand Yahoo.

Sorry för OT, men ...
Viken dialekt har du? Du använder man istället för jag. Är seriöst nyfiken.

Btf din "kompis". Är det någon som har klagat eller är det dina egna funderingar?
Citera
2012-07-15, 16:45
Medlem
Bimboankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Sorry för OT, men ...
Viken dialekt har du? Du använder man istället för jag. Är seriöst nyfiken.

Btf din "kompis". Är det någon som har klagat eller är det dina egna funderingar?

fakking närkebo!.

noppe känner bara att jag inte e nöjd själv med den ^^
den e liks för smal (tycker jag)
12runtom
Citera
2012-07-15, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimboankan
fakking närkebo!.

noppe känner bara att jag inte e nöjd själv med den ^^
den e liks för smal (tycker jag)
12runtom
Närke. Jag ha, skulle ha gissat på norra Norrland.

Det är lätt att gå på myten att det är vi killar som skall ansvara både för att tillfredsställa oss själva OCH bruden. Alla ansvarar för sin sexualitet. Om bruden inte blir tillfredsställd så borde hon träna mera, framför allt lära sig sex.
Så gå stolt genom livet med det du har. Trotts att du är en närking.
Citera
2012-09-12, 18:57
Medlem
Letar lite efter någon som gjort en balloperation och hittade den här tråden.
Ville hitta någon som har erfarenhet av detta och lite resultat raporter!
Eftersom frågan har tagits upp här så kan jag ge lite info till er som är intresserade.
Har alltid haft liten kuk komplexet och har länge funderat på att just göra en operation och för 2 v sen tog jag tag i det.
Har enligt mig alltid haft liten snorre men min sambo säger att detta inte stämmer ( lögn ), den va innnan operation slak 7,5 längd 10 omkr och vid stånd 13 längd 12 omkr.
Eftersom det bara gått 2 v så kan jag inte än säga någonting om resultatet men skulle vara överlycklig med 5cm på längden och kanske 2cm på omkretsen.
Lite fakta om förlängning, genomsnittliga ökningen efter operation är 2 cm på längden men det kan även vara så att det inte blir nå resultat alls, allt är individuellt.
Men man kan genom att använda sig av sträck övningar samt penissträckare nå 5cm.
Så jag ska nu under ett år använda sträckare på ballen, har nu börjat med ett par timmar om dagen men ska efterhand öka på detta så att jag ligger på runt 8 tim om dagen, har höga förväntningar och kommer lägga ner min själ i att få snorren så stor att jag kan vara stolt
Omkretsen kan man fixa till så mycket som kontot tillåter, dom sprutade in 5 ml fett från magen och man kan förvänta sig att 30% blir kvar permanent.
Hur som helst så är operationen inte gratis, kostade mig 68 papp med både förlängning och förtjockning vid samma tillfälle.
Operationen gjordes på Akademikliniken i Stockholm och allt var väldigt seriöst och profesionellt.
Hur som helst om det finns någon som har gjort detta och har tips till mig så vore jag väldigt tacksam.
Tänkte även om det finns intresse så kan jag uppdatera resultaten vid jämmna mellanrum, om inte så skiter jag i det!
Peace
Citera
2012-09-21, 01:51
Medlem
Conells avatar
Du får gärna berätta hur det går. Även när det gör ont, sjukskrivningsperiod mm mm

Hur får du Jes-exstendern att sitta kvar? Har velat fråga nån länge då jag fick en sån i present i form av spex. När jag faktiskt ville testa den så gick det ju inte att ha den kvar, den bara flög av hela tiden. Ont gjorde det och stoppar ju blodet helt till "sista biten" så den blir alldeles kall och blå.

Hur det är tänkt att den ska fungera i verkligheten förstår jag inte.
Citera
2012-09-26, 20:11
Medlem
Provade jes-extendern flera gånger och försökte få det att fungera även innan op men hade även jag samma problem.
Väldigt obekväm, blodförstoppning och drog man inte åt ordentligt (vilket orsakade nämnda problem) så gled ballen ur.
Köpte en phallosan och kan faktist rekomendera denna, väldigt bekväm och efter att man lärt sig sätta på den så sitter den som berget, lite puligt i början bara.
Tyckte att själva bandet som man fäster plasthylsan vid midjan va helt värdelös, ändrade lite på konstruktionen och satte fast en massa gummisnoddar i plasthylsan och sen virar jag runt bandet på benet och fäster snoddarna där så att jag har ballen längst benet.
Ju mer drag man önskar, ju fler snoddar sätter man fast längst benet.
Har den utan problem 10 timmar om dagen även när jag jobbar, har ett väldigt kroppsligt arbete men den hindrar mig inte.
Nu har det nästan exakt gått en månad sen operationen och smärtorna har lagt sig, gör fortfarande lite ont när jag får stånd men inte annars.
Sjukskriven var jag en vecka från jobbet och den värsta smärtan hade ebbat ut efter 2v.
Men så här i efterhand kan jag inte säga att smärtan var olidlig men visst kändes det om jag var uppe och rörde på mig mycket.
Senaste mätningen visade 12cm på längden och 13 cm omkrets slak
Det blir en ökning på 4,5cm på längden och 3cm omkrets, men jag tar inte ut något i förskott utan tänker mig att ballen är utsträckt även fast jag inte använt sträckaren på 12 tim och kan lika gärna dra sig tillbaka en aning.
Även omkretsen tar jag fortfarande med en nypa salt då min kropp fortfarande kan ta upp en del av fettet som sprutades in.
Men jag är optimistisk, tänker göra en påfyllning om ca 6 mån och fortsätta sträcka under 1 år.
Då vet jag det slutgiltiga resultatet!
Citera
2012-09-26, 20:17
Medlem
SciOques avatar
^^ Låter ju fantastiskt.

En kille med genomsnittskuk skulle ju kunna få en porrkuk med den här metoden. Det är värt en funderare helt klart.

Man funderar även lite på hur många porrskådisar som genomgått en sådan operation. Vissa kukar är ju lite suspekta till storleken.
Citera
2012-09-28, 21:56
Medlem
Glad i nuläget iaf men som sagt så tar jag inte ut något än utan en massa jobb återstår fortfarande!
Bara jag får längden som jag önskar så går tjockleken att öka på så mycket ekonomin tillåter.
Badrums effekten går ju iaf fall att uppnå på det här sättet men erektionen blir inte samma dramatiska skillnad, märker nu att tjockleken är mycket bättre än förr men längden har jag inte ens mätt då ståndet fortfarande gör ont och inget jag helst "fixar" till bara för att mäta än!
Gäller att sträcka så mycket och länge som möjligt om dagarna, då kan man öka mer även vid stånd.
Måste bara se till att ha balans på det hela och inte gå för fort fram utan minska på dragstyrkan direkt man känner att det gör ont
Vill ju inte sluta med en obrukbar balle till en kostnad på nästan 70 papp
Citera
2015-01-03, 20:50
Medlem
Nu har det väl ändå gått 2 år snart. Så hur gick det?
Citera
2015-09-12, 16:56
Medlem
har redan en snorre på 17 cm i stånd men har 13 cm i omkrets vad skulle det kosta att öka omkretsen på kuken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in