Letar lite efter någon som gjort en balloperation och hittade den här tråden.
Ville hitta någon som har erfarenhet av detta och lite resultat raporter!
Eftersom frågan har tagits upp här så kan jag ge lite info till er som är intresserade.
Har alltid haft liten kuk komplexet och har länge funderat på att just göra en operation och för 2 v sen tog jag tag i det.
Har enligt mig alltid haft liten snorre men min sambo säger att detta inte stämmer ( lögn

), den va innnan operation slak 7,5 längd 10 omkr och vid stånd 13 längd 12 omkr.
Eftersom det bara gått 2 v så kan jag inte än säga någonting om resultatet men skulle vara överlycklig med 5cm på längden och kanske 2cm på omkretsen.
Lite fakta om förlängning, genomsnittliga ökningen efter operation är 2 cm på längden men det kan även vara så att det inte blir nå resultat alls, allt är individuellt.
Men man kan genom att använda sig av sträck övningar samt penissträckare nå 5cm

.
Så jag ska nu under ett år använda sträckare på ballen, har nu börjat med ett par timmar om dagen men ska efterhand öka på detta så att jag ligger på runt 8 tim om dagen, har höga förväntningar och kommer lägga ner min själ i att få snorren så stor att jag kan vara stolt
Omkretsen kan man fixa till så mycket som kontot tillåter, dom sprutade in 5 ml fett från magen och man kan förvänta sig att 30% blir kvar permanent.
Hur som helst så är operationen inte gratis, kostade mig 68 papp med både förlängning och förtjockning vid samma tillfälle.
Operationen gjordes på Akademikliniken i Stockholm och allt var väldigt seriöst och profesionellt.
Hur som helst om det finns någon som har gjort detta och har tips till mig så vore jag väldigt tacksam.
Tänkte även om det finns intresse så kan jag uppdatera resultaten vid jämmna mellanrum, om inte så skiter jag i det!
Peace