2008-05-20, 13:28
Medlem
Är nyfiken på om det är någon som känner eller har träffat eller har något skvaller om Måns Nathanaelson?
Hör hört att inte är singel längre någon som vet vem han är tillsammans med?
Citera
2008-05-20, 23:29
Medlem
1270 svar på googles, inte mycket http://www.google.se/search?hl=sv&q=%22M%C3%A5ns+Nathanaelsson%22&btnG= S%C3%B6k&meta=lr%3Dlang_sv
Citera
2008-05-21, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinglan73
Är nyfiken på om det är någon som känner eller har träffat eller har något skvaller om Måns Nathanaelson?
Hör hört att inte är singel längre någon som vet vem han är tillsammans med?

Jag kissade bredvid honom på Berns en gång, det var på föreställningen "lite sång lite, lite dans, lite naket" med Killinggänget. Han var ganska full.
Citera
2025-06-21, 20:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Phlaxurqx
Jag kissade bredvid honom på Berns en gång, det var på föreställningen "lite sång lite, lite dans, lite naket" med Killinggänget. Han var ganska full.
Kan tänka mig det.
Citera
2025-07-23, 00:04
Medlem
Varför så lite skvaller? Full kan jag tänka mig, eftersom han är bra på spela full och är rolig i serien Karatefylla. Hur är han som person? Svintorr i Beck!
Citera
2025-07-23, 00:52
Medlem
Marabouoreos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Partlow
Varför så lite skvaller? Full kan jag tänka mig, eftersom han är bra på spela full och är rolig i serien Karatefylla. Hur är han som person? Svintorr i Beck!
Vad vill du veta?
Citera
2025-07-23, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo
Vad vill du veta?

Är han trevlig eller ett drygt svin? Hur är han privat? Finns det fler observationer om hans fyllor eller andra saker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in