Vore inte det smart att ha några fler subforum till filmer? Jag tycker att de flesta trådar inom det forumet endast är om filmlekar. Och om man vill komma till lite diskussioner om filmer får man oftast gå bak några sidor. Så varför inte ha som nedan?
Jag håller med. Tråden "Gissa filmen via bilden" är otroligt lång och aktiv, den används nästan som en chatt...
Men det finns ju liknande trådar i andra delforum, t ex Litteratur (visserligen inte lika aktiva). Kanske vore en idé att skapa ett subforum för "lekar". Frågan är bara om man kan kalla dessa lekar diskussioner.
Jag håller med. Tråden "Gissa filmen via bilden" är otroligt lång och aktiv, den används nästan som en chatt...
Men det finns ju liknande trådar i andra delforum, t ex Litteratur (visserligen inte lika aktiva). Kanske vore en idé att skapa ett subforum för "lekar". Frågan är bara om man kan kalla dessa lekar diskussioner.
Att ha ett underforum i stil med det som finns inom Musik som heter Listor, rekommendationer och omröstningar kanske vore något. Det har ju i alla fall hjälpt till rensa upp lite i den delen av forumet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!