• 1
  • 2
2008-05-22, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slambert
Har du Vista och det inte står ServicePack 1 där så har du förmodligen inte installerat det, kör en windows update och se om SP1 finns tillgängligt för installation..

gjorde det nyss,verkar inte som det då men testar att ta det från microsofts hemsida, men med min vanliga otur går säkert allt åt fanders
Citera
2008-05-22, 19:42
Medlem
slamberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaellgren
gjorde det nyss,verkar inte som det då men testar att ta det från microsofts hemsida, men med min vanliga otur går säkert allt åt fanders

Välj att visa Windows Update historiken annars då?

Borde stå "Windows Vista Service Pack 1 - KB936330"
Citera
2008-05-22, 19:49
Medlem
Citat:
Välj att visa Windows Update historiken annars då?

Borde stå "Windows Vista Service Pack 1 - KB936330"

ne det gjorde dä int, attans då.. men fixa nyss hem det från deras sida, ska testa installera nu

men kanske det kommer efter ett tag? eller ska jag installera filen som jag tagit hem från deras hemsida? jag tänkte så det inte blir nå galet.
Senast redigerad av Kaellgren 2008-05-22 kl. 19:55.
Citera
2008-05-22, 19:56
Medlem
slamberts avatar
Jag hade installerat den
Citera
2008-05-22, 19:58
Medlem
Citat:
Jag hade installerat den

ok jag vet inte... ska fundera på det ett tag

men nu fick jag förfrågan om nå silverlight, nån som vet vad det är?
Senast redigerad av Kaellgren 2008-05-22 kl. 20:03.
Citera
2008-05-22, 20:22
Medlem
kvints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanResident
Kör Vista Enterprise Edition x86-32 med SP1 samt Aero-gränssnittet. Testade nyss att köra igång CS:S i "Window Mode", och det fungerar hur bra som helst, så de (antingen Valve eller Microsoft) måste ha fixat den buggen. Har tyvärr inte testat x86-64 versionen av Vista än, men skulle tippa på att det även fungerar där.

CS:S är inte ett OpenGL-spel, Source-motorn kör på DirectX. CS 1.6 använder sig av OpenGL däremot (om man inte valt något annat i inställningarna).
Senast redigerad av kvint 2008-05-22 kl. 20:46.
Citera
2008-05-22, 23:13
Medlem
fick det att funka iaf, stolt men undrar om någon kan hjälpa mig två små problem till?

problem 1: kan man göra på något sätt så det inte går att radera papperskorgen, väldigt tjatigt om man trycker fel och råkar radera hela korgen.

problem 2: när man håller musen över en ikon på skirvbordet blir det en liten genomskinlig ruta runt om den, hur gör man så den försvinner?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in