• 1
  • 2
2008-05-19, 23:26
Moderator
impieteers avatar
Jadu, Johnny. Hur många gånger ska vi säga att du inte ska vara på och sniffa i sambons nagellacksborttagare...
Citera
2008-05-19, 23:28
Medlem
jaeger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xob
en sida med ett språk som inte är på svenska? it-säkerhet?
Dåligt omdöme av en Mod igentligen men det kan ju vara svårt att veta standarden på forumsdelar men inte vanligtvis hänger i.
Citera
2008-05-19, 23:36
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaeger-
Dåligt omdöme av en Mod igentligen men det kan ju vara svårt att veta standarden på forumsdelar men inte vanligtvis hänger i.
Jag är inte mer moderator än Du i den här forumsdelen. Har någon problem med att tråden ligger fel funkar en RP säkert alldeles utmärkt. Det bästa med en RP är också att jag slipper läsa det jävla gnället. Så det är alltså en win-win-situation.
Citera
2008-05-19, 23:40
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaeger-

fan vad alla verkar gnälliga i datasäkerhet. ? Spelar roll om det nu hamna fel, han fråga om hjälp och tyckte det såg konstigt ut och undra vad som var fel. Och om man inte förstår så frågar man. Och frågar man inte får man aldrig veta eller nått.. right
edit: Du var iof inte så hård, men jag tänker mer andra i allmänhet i många trådar. Kanske bara jag som uppfattat det så..
En massa onödig attityd.
Senast redigerad av [complex] 2008-05-20 kl. 00:07.
Citera
2008-05-19, 23:43
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious

Det kanske är min webläsare då som spökar och inte förstår japanska tecken? Jag har bara en jävla massa frågetecken över hela sidan.

Men jag kan å andra sidan inte ett skit kring sånt här tjaffs. Det är därför jag frågar. Se bara så dumt det ser ut!

Se bara så fint det kan se ut!
Citera
2008-05-19, 23:47
Medlem
klart man kan skriva alla fråger under it-säkerhet det gäller bara ha lite fantasi t.ex att hela wikipedia har blivt hackat och dom har lagt in massa teken eller nåt sånt men nu visade de sig att det saknades uppdateringar i webläsaren

(sen så kan alla göra fel även dom som är "rankade" moderator )
Citera
2008-05-20, 00:55
Medlem
orkarNs avatar
Förresten, låg inte svenska wiki på framsidan förut? Är det ryssarna som sprungit förbi i antal artiklar? (283 000+ статей vs. Just nu finns det 282 948 artiklar på svenska) Spännande grejer.
Citera
2008-05-20, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orkarN
Förresten, låg inte svenska wiki på framsidan förut? Är det ryssarna som sprungit förbi i antal artiklar? (283 000+ статей vs. Just nu finns det 282 948 artiklar på svenska) Spännande grejer.
Fan, vi är nedpetade! Var väl bara en tidsfråga kanske.
Citera
2008-05-20, 10:12
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Jadu, Johnny. Hur många gånger ska vi säga att du inte ska vara på och sniffa i sambons nagellacksborttagare...

ITS -> Övrig IT

/mod
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här